Groeiecho gehad..(3 weken voor op schema)

quote: lizzie1985 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-08-2007 13:11:17'));

He ponyville!

Wat fijn dat ze je serieus hebben genomen en je zo snel naar de gyn kan.

Laat je weten hoe het was?

uiteraard, wel slopend zo'n dagje van hot naar her...

Mijn vriend haalt de aardbeitjes in Bels zijn dara het lekkerst en maar 1,50 per bakje, alhoewel het nu het seizoen niet mee echt is geloof ik :(

goh dat is natuurlijk erg zwaar om al zo'n zware baby te dragen, maar toch ook wel fijn dat de baby in ieder geval niet te licht is ofzo. Heb je kans dat ze je misschien nog een week of 2 laten lopen (als je kind nu op 39 weken zit, zit je dan op 41 weken) en dat ze je dan misschien gaan inleiden??

Laat maar horen hoe het gegaan is!

Hoi!

bij mij ligt de baby 2 week voor! ik ben 35 week en de baby is 37 week, nu is de baby 5 pond.   ligt de baby bij jou ook al helemaal ingedaald??? bij mij wel, ik hoop eigenlijk dat ie volgende week of dan die week spontaan komt! anders word ik met 38 week ingeleid, dat is dan een week later. bij de 2e van ons werd ik ook ingeleid met 38 week, en toen had ik 2 cm ontsluiting.

groetjes Tamara

Ik was gisteren te moe om nog achter de pc te duiken

Ze willen maandag NOG een groeiecho doen en als die hetzelfde aangeeft laten ze me in elk geval niet voorbij 8 september lopen (is op zich al iets) was alleen echt een megaeikel van een gyn meer wil ik er effe niet over kwijt anders lig hier ik weer te janken..

Dus maandag nog een groeiecho en dan pas vrijdag controle (hoe rek je het een week uit he?)

Hij vond de beeb niet groot aanvoelen (terwijl 4 vk's zeggen van wel) wie moet je nu geloven?

Terug
Bovenaan