Groeiecho gehad..(3 weken voor op schema)

Ja ben trouwens ook nog naar de dokter geweest voor mijn ontstoken voet (ja met die lage weerstand loop je de raarste dingen op!) en hij hoopt dat het met een zalfje en weken in soda weggaat en zeker na mijn bevalling als mijn voeten 3 keer minder dik worden een betere doorbloeding krijgen weer wat beter worden want die medicijnen zijn niet aan te raden met BV of tijdens je zwangerschap dus moet het er effe mee doen.

Ik leeg nu naar maandag ik wil niet verder kijken want dat vind ik moeilijk..

Wat rot zeg en dan zo'n jojo van een gyn. Kan me indenken dat je het wel gehad heb zeg, pfffffffff.
Nu maar  afwachten wat de echo laat zien op maandag. Waarschijnlijk hetzelfde als dat de 4 vk's hebben gezegd.
En dan inderdaad weer tot vrijdag moeten wachten, want inderdaad in uitstellen zijn ze erg goed in de medische wereld.
Veel sterkte meid.

Groetjes Miriam (36+5)

WEER voor een groeiecho geweest:

Nou de vorige meting klopte gewoon hij is nu een dikke 7 pond en loopt inderdaad ongeveer 3 weken vooruit, ben benieuwd wat die hannes van een gyn hier van zegt

Zij vond de beeb ook bovenmaats en mijn buik ook, snapte niet waarom de echo overnieuw moest omdat de vrouw die hem afgenomen had de vorige keer soms ook voor het ziekenhuis werkt en snapte ook niet dat de gyn mijn buik en de beeb "normaal" vond, beetje raar zei ze..

Morgen even alles bespreken met de VK en dan vrijdag naar de gyn....wachten, wachten, wachten is alles wat je lijkt te doen die laatste weekjes!

Wat een ramp he, dat gewacht. Dat is volgens mij het enige wat een zwangere vrouw in haar laatste weken doet.
Ben ook erg benieuwd naar vrijdag, want jouw buik en beeb zijn echt groot, dat kan zelfs een leek als ik zien. Als hij nu nog ruim 2 weken (of langer ) moet blijven zitten, arme jij. Ik hoop toch dat ze hem wat vroeger inleiden ofzo. Sterkte.

Miriam (37+2)

dankjewel lieverd, lief dat je dat zegt, ik zou bv al blij zijn met niet overtijd lopen, dat zou ik echt fijn vinden. Ja nog dikke 2 weken kan ik nu alweer zeggen dan, dan begint het wel op te schieten, straks nog even naar de VK vertellen wat er allemaal afgesproken is, ik heb die fysio lekker afgezegd had er geen zin meer in, voor die twee weken, liep steeds met een blauwe bil (van het masseren terwijl er vocht overal zit) nee ik zit mijn tijd dan liever uit...

Terug
Bovenaan