Groeipap

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,
Ik mag nu pap gaan geven en nu heb ik groeipap in huis ... Mag hij dit in de fles hebben ? Zo ja, welke speen moet ik dan gebruiken ? Ik gebruik de Avent-fles.
Of moet ik ´m elke ochtend de pap gaan voeren met een lepeltje ?
Of moet ik iets anders gebruiken  dan Groeipap ?
Ik hoor wel hoe jullie erover denken !
Groetjes,
Sas (Moeder van Bram / 23-01-2007)

Hi,
Ik ben vandaag begonnen met pap geven. Ik geef het met een lepeltje, zodat ze er steeds meer  aan kan wennen. Verder geef ik de andere 2 melkvoedingen in een flesje.
Ietjes meer 'werk', maar o zo leuk..... (vind ik).
Gr. Marie-José

De TWEE andere melkvoedingen ? Ik moet er nog op 4 blijven zitten, dus naast de pap nog DRIE. Hoe oud is jouw kleine dan ?

Hoi Saskia,

hier geven we al twee maanden pap uit de fles, van de lepel moet ze niet en dan geven we Nutrix. Dat is zwaar genoeg om mee te beginnen. Verder krijgt ze in totaal 3 flessen, maar wel fruit en groente erbij. Anders moeten ze er op deze leeftijd echt nog 4 hebben.

Groetjes Ilona

Britt is 6 maanden. Ze krijgt 's ochtends pap en fruithapje met liga, begin van de middag flesje (200ml), om 5 uur/half zes potje groente en om 7 uur/half acht flesje (200ml).
Tussendoor geef ik haar een beetje diksap en af en toe een kaakje (startkoekje).
Ze sliep al heel snel door en daardoor viel al heel snel een fles af. Ze had ook geen behoefte aan een extra fles. Vandaar dat ze nu ook minder krijgt. Ze ziet er overigens niet uit dat ze minder krijgt.....
Groetjes, Marie-José

ik vind het wel raar dat ik op 4 flessen moet blijven ... hij is nu 67 cm en weegt 7920 gram. bij al die flessen van hem krijgt hij zijn groente en fruithapjes bijna niet op. en voor de fles van 8 uur half 9 moet ik hem wakker maken. zal ik gewoon naar 3 flessen gaan ?

Als hij de boel niet op krijgt, gewoon proberen. Hij komt vanzelf als hij honger heeft!

Hier zijn de bolle wangen ook niet verdwenen met een fles minder .

Terug
Bovenaan