Groeipap

nee het lijkt me ook niet bij bram gebeuren gezien zijn lengte en gewicht hihihi

maar ik wil de pap dan ´s morgens geven. Als ik of mijn man niet naar zijn werk hoeft dan is het geen probleem om hem de pap met een lepeltje te geven, maar de 2 dagen dat hij naar kdv gaat, zal ik het echt niet redden ben ik bang. dan wil ik de pap met de fles geven, maar welke speen van avent kan ik dan het beste gebruiken ?

Hier gaat de pap het beste door de driestandenspeen. Soms op stand 2, andere keren op stand 3

Hé da's toevallig. Brittje weegt ook 7920gr en is ongeveer 67 cm....
Je hebt af en toe het idee dat je je kindje helemaal vol zit te proppen. Britt geeft bij haar flesjes zelf aan wanneer ze genoeg heeft. Vanmorgen heeft ze overigens ook niet al haar pap op (200ml en met rijstebloem aangevuld tot het een papje werd)...

Ja, over dat volproppen heb ik precies hetzelfde en helemaal als ze gaan zeggen ... wat een lekker bulletje !!  Ach, dat zal hij wel van jou hebben zeggen ze dan, jij bent ook wat aan de stevige kant. En bedankt !! Ik heb alleen mijn zwangerschapskilo ´s er nog niet helemaal  af, maar dat wil niet zeggen dat ik daarvoor aan de stevige kant was ... 1m60 en 58 kilo ... Maar ja ...

Groeipap zou ik denk ik niet in de fles geven,. Volgens mij kan dat ook niet (althans, als ik naar dat dikke papje van mij kijk, lukt dat never nooit niet)!

Het is geloof ik  de bedoeling dat ze bij 6 maanden grooeipap krijgen 's ochtends, en dan op een gegeven moment een  beker melk  en boterham. Mijn oudste (nu 2 jaar) heb ik pap gegeven tot ongeveer 15 maanden. Ineens had hij er genoeg van en is op de boterhammen overgestapt.

Kost wel iets meer tijd met een lepeltje, maar ik zit inmiddels op 15 a 20 minuten, dus het valt me nog redelijk mee.

Nutrix kan wel in de fles, maar dit is niet echt voedzaam, dus vanaf 6 maanden 'moeten''ze op de groeipap over.

Groetjes,
Mienetje

ik had al 1 keertje eerder groeipap geprobeerd, vandaar dat ik het al in huis had, maar het loopt bij mij elke keer van het lepeltje af en ligt de helft op zijn slab. ik heb het idee dat ik iets verkeerd doe hahaha duh !

Hahaha, bij ons gaat er ook regelmatig iets langs hoor. Of beland in zijn nekje.
Maar je moet het in elk geval iets dikker maken dan er ook het pak staat. Daar staat geloof ik iets van 200 cc opvolgmelk en 6-7 scheppen (?), maar ik doe er  ongeveer 10 in geloof ik. Tot het een beetje dikker wordt.

En dan een scheutje diksap erdoor voor de smaak .

goed idee joh die diksap ... die heeft ie van de week voor het eerst gehad en dat ging er toch goed in !! op het pak staat `130 ml water en 6-7 eetlepels  (= 50 gr.)`. Ik moet er dus meer lepels indoen tot het wat dikker wordt dus ...
dan moet ik dan maar wat eerder naar beneden toe, anders red ik het nooit ...

Terug
Bovenaan