[quote quote=10428210]HoihoiBij mij word de baby ook groot geschat, óók 2 weken voor op groei! Nu 37 wk zwanger. Merk wel verschil in verloskundige.. (mijn praktijk heeft een team van 4 en echt lieverds allemaal) maar waar de 1 het mij een vervelend gevoel gaf en aangaf dat een zh bevalling wrs het advies word... zei de ander 2 weken geleden: ik ben niet zo bang voor eem flinke baby en t zijn maar inschattingen t kan nog erg meevallen. Je mag gewoon thuis ne bevallen. Nou geef ik zelf de voorkeur aant zh maar wel n fijn idee dat áls t ineens snel gaat (ik woon 30 min vant zh) het wel thuis mag zeg maar...
Hoe zwaar word jouw kindje verwacht? Die van mii 4300 gram.. maar hoor wbt maten wisselend hoor.. ik ben ook bang dat ze t eerste pakje niet past..
Zie ook enorm op tegen de bevalling.. stel ze past er niet door...
Hebben ze bij jou geen echo gemaakt hoe de baby ligt??? Hopelijk draaitie zelf nog dan... heel veel sterkte iig!!!!![/quote]
Hoihoi, Nog een vraagje, word er bij jou dan niet eens inleiding oid aange’smeerd’? Als je zegt dat de verwachting op 4300gr ligt? Bij mij zeggen ze al meteen dat ik beter niet de volle termijn kan maken. Als ik dat wel zou doen valt mijn berekening van 200gr per week erbij ook rond de 4200gr inderdaad. Vandaar dat ik het vraag, heb jij wel die optie gewoon, waarom moet ik het ‘natuurlijke’ dan wel loslaten. Beetje raar dat ze in Nederland zo wisselend werken. Het kwam mij over vanuit de gynaecoloog dat als ik ipv voor optie a of b, toch voor mijn eigen voorkeur optie c zou gaan dat ik dan op de blacklist kwam van ‘bad moms’.....? morgen de versie even afwachten. Als die lukt ga ik vragen in hoeverre ze het risico inschatten als ik toch zou wachten ipv inleiden dan. ??