Groot geschat+stuit 36 wkn!

Hm, tja gister op 37 weken bleek de baby vanzelf toch weer goed gedraaid, zagen ze op de echo...dus toch een inleiding ingepland. (Zolang de baby zo blijft liggen gezien er geen indaling is tot nu toe) Oh ja ik had wel veel input in die datum kiezen? is natuurlijk ook een kwestie hoe druk ze het hebben in de agenda en tijdsprotocol dat gevolgd word enz. Even afwachten dus weer we pakken het per week en kunnen alsnog niks zeker zeggen. Kan toch weer draaien dus zolang we alle andere dingen goed geregeld hebben en ook alle scenario’s fijn gecoördineerd dan komt het toch wel in orde. Inleiding is mijn minst favoriete optie en toch zal ik het voor de veiligheid van de baby doen. Volgende echo word de doorslaggevende.
Is niet 1ste kind en toch voelt het allemaal helemaal nieuw weer, zenuwen angst stress ongeduld enz. Ach het is toch wat he ?

Nou.... dat was me een avontuur! Van inleiding na de versie, naar urenlang weeën, blijven hangen op 3cm en dan toch maar keizersnee, veel bloedverlies, maar goed: ons kindje is geboren met 53 cm en 4100 gr. Dus ja, mijn babytje heeft wel wat meer gewicht maar is lichamelijk echt niet dik te noemen. Het is namelijk normaal bij 53cm! Eind goed al goed, nu thuis bijkomen van alles en een nieuw ritme maken voor ons gezinnetje ❤️? wijze tip; laat je niet compleet gek maken bij deze ‘diagnose’ aub! Dat je meeste tijd snoep probeert te mijden is prima, hoeft niet te overdrijven ?

Terug
Bovenaan