Groot?

Weet je wat mij ineens opviel?
Ik kijk soms ook even op hyves, om fotootjes te kijken van de kids. (pas iemand die zich afvroeg of hier nog foto's konden worden geplaatst, maar ik denk ook dat dit helaas op dit "babyforum" niet meer gaat komen).
Maargoed...als ik naar andere foto's kijk, dan denk ik dus heel vaak...wat zijn de kids als groot. Echte meiden en jongens. Geen kleine ukkies meer. Het lijkt wel of de kids van anderen er ouder/groter uitzien. Niet dat ik nu zo'n ukkie heb. Integendeel; Minoux is bijna een meter en weeg rond de 15,5 kg. Maar je ziet je eigen kind natuurlijk anders, dan een ander kind.
Hebben jullie dat ook....dat je soms de andere kids op foto's al zo groot vind. (wetende dat ze toch ongeveer even oud zijn)
Klinkt een beetje warrig dit of niet...of begrijpt iemand wat ik bedoel, haha.
Groetjes, Bianca

ik snap wat je bedoelt!
ik heb dat vooral met alle meisjes die al zo lang haar hebben.
caithlyn, nicky en myrthe o.a. die kunnen al echt leuke staarten in en zelfs knotjes en vlechtjes.
wat lijken ze dan veel groter dan nathalia zeg!
en dat terwijl nathalia zefs een maand ouder is dan bv caithlyn. nathalia heeft nog steeds erg weinig haar en ook nog niet zo lang waardoor ze er jonger uit ziet. ook is ze pas 85cm, een kleine meid dus.
maar als ik dan weer naar aleiyah kijkt, is nathalia opeens zo groot, zo zelfstandig.

ik snap dus helemaal wat je bedoelt hahaha

liefs, do

hahaha

ja ik begrijp wel wat je bedoelt, dat heb ik ook af en toe. maar ja het zijn dan ook al echte minimensjes he ondertussen hihi (met eigen wil)

ben toevallig afgelopen donderdag naar het cb geweest. elounda was behoorlijk gegroeid, was altijd best een uk, maar nu iets boven gemiddeld (zeggen ze) 6cm in 6 maanden tijd, vond ik wel best veel
ze is nu 2,5 jaar 93cm en iets meer dan 14kg

maar ik hoor het op straat of van bekende die je niet zo vaak ziet ook best vaak zo van jeetje wat is ze al groot (en veel te wijs hahaha) vorige keer vroeg zelfs iemand wanneer ze 4 werd??? uh zo groot is ze nou ook weer niet hoor, maar ja wel babbels voor 10.

groetjes linda
en minimens elounda

Ja, volgens mij heeft dat inderdaad ook met het haar te maken Do. Want Indy heeft dat bijvoorbeeld ook. Minoux kan wel staarten in, maar het is toch echt nog geen "volle bos"
En Linda....ik kreeg pas ook van iemand de vraag hoe oud ze was...3 of 4? Nou.....nog even wachten graag
In ieder geval leuk om al te horen dat jullie het een beetje begrijpen. Ik was het aan het typen en dacht ineens...klinkt misschien heel vaag, maar valt dus mee, haha.

jaaa caithlyn heeft een enorm bos met haar pfff als ik ht niet gekampt heb noem ik haar tina turner of beatrix:p:p

caithlyn is 92cm en 13,9 kilo toevallig vorige week geweest ze zeggen ook elke keer ze lijkt eerder 3als 2 ook met doen en laten

idd jammr van de fotos hier

http://miss-patrica.hyves.nl/album/42982207/onze_2schatjes_L/UHqQLcRA/fotos/1051896798/0/hKJ7/?ga_campaign=photoItemEntry_PhotoBox_Profile_Photo

hier vind ik dr helemaal zo groot lijken

maargoed djayden is net 1jaar en weegt 13kilo en is 81cm iedereen denkt dat ze tweeling zijn:p

Ik heb het juist andersom. Silke's neefje en nichtje zijn 3 maanden ouder maar dat verschil is haast niet te zien. Vind haar echt snel groot worden nu, vooral doordat ze steeds beter gaat praten en ook begrijpt wat je zegt. Lijkt af en toe wel of je echt een gesprek met haar kunt voeren;) Ze is trouwens wel lang en heeft ook behoorlijk lang haar. Misschien scheelt dat ook...
Ps; heb ook maar weer even foto's op de hyves gezet

Groetjes Tamara

WAAA!Wat is mijn meisje dan een guppie!
Lenthe is nu 87 cm en bijna 11 kilo....
En dat terwijl ze eet als een dokwerker!
('s Middags zijn de 2 boterhammen die ze krijgt niet meer voldoende en haar bord gaat 's avonds schoon leeg!)
Maar ja, haar mama is maar 1.62 m en in papa's paspoort staat 1.80 m, maar dan ook aleen maar maar omdat hij dat stoerder vind staan dan de hooguit 1.75 hi hi!
Groetjes Roos.

P.S Bianca, zo grappig, maar gewoon niet te vergelijken...Minoux is dus 15,5 kilo, met haar 2,5 jaar...Mijn 2e dochter Jade is nu net 6 jaar geworden...en ze weegt 15 kilo!Ha ha!

Terug
Bovenaan