Groot?

hier word karlijn altijd ouder geschat dan dat ze is
ze is dan ook een grote stevige meid van 94 cm en 16 kilo ze heeft ook altijd op de +1 lijn gestaan volegsn t cb boekje
en ze praat erg duidelijk en soms vrij lange zinnen
mij valt ook heel vaak op hoe groot ze alweer is , soms doet dat best pijn dat t allemaal zo snel gegaan is

floor daarintegen is een erg klein boedapoppetje van 69 cm en een kilo of 9 een lekker klein poppetje die op de -1 lijn zit hahaha
ze word vaak rond een maand of 6 a 7 geschat terwijl ze toch echt alweer 10,5 mnd is

liefs maurilla

Noah was altijd de volle baby. Nu is hij al een tijdje 14.5 kilo. Al dat vet is nu toch wel bijna verdwenen. Nu vind ik leeftijdgenootjes vaak wel groot! Hij is pas 87cm..

Laura is ongeveer 88 cm en weegt twaalf kilo. Praat je de oren van het hoofd en bedenkt zelf ook dingen. Ze heeft een nieuwe kinderstoel en we hebben haar verteld dat als Annemiek kan zitten zij haar kinderstoel krijgt. Zit ze vanmorgen aan tafel te verkondigen dat Annemiek dan naast papa moet zitten en er dan een stoel weg moet! Ik heb haar dat niet verteld, heeft ze zelf bedacht. Ik heb eigenlijk nooit dat mensen denken dat ze ouder of jonger is...

Ik snap ook wel wat je bedoeld, ik vind andere kindjes ook vaak ouder/wijzer lijken dan onze uk. Terwijl ik van anderen dan weer het omgekeerde hoor, hihi!
Mijn 'ukkie' is precies 1 meter en zal rond 15/16 kilo wegen en schoenmaatje 27... Meneer is heeft met zowel gewicht als lengte altijd boven de bovenste lijn gezeten, gelukkig zit hij nu op de bovenste lijn.
Lang zijn is niet erg voor een jongen, maar het hoeft geen reus te worden, hihi!

Liefs Lientje

Terug
Bovenaan