grootste ergernis

hoi meiden,

ik vroeg me af waar jullie je het meeste aan ergerde bij andere i.v.m je zwangerschap.
ik wou namelijk helemaal gestoord van mensen die zeggen " o leuk he nu krijg je meer borsten" etc.
ja leuk als je niks had van te voren dat snap ik maar dat niemand snapt dat het niet meer leuk is als je al veel hebt kan ik niet tegen. want als ik dan zeg nou ikke dus niet, kijken ze me aan alsof ik gestoord ben. nou ik had cup e voor me zwangerschap (daar was ik gewoon content mee) nu heb ik cup g nou daar is dus niks moois meer aan ze zijn gewoon giga en te groot voor mij gevoel haha. (gelukkig gaat wel weer weg)
maar ja daar stoor ik me dan aan haha
waar storen jullie je aan? of hebben jullie geen ergernissen?
gr.

de topper op nr 1:
leuk dan heb je een energieboost!!!!!

vooral van die collega's die dan hopen dat je nog meer en harder gaat werken
nou ik ben al 6,5 maand doodmoe, bekaf, niet van de bank te krijgen, de paar uur dat ik nog werk is al te veel, uurtje naar pannekoekenhuis met ouders is al 2 uur slapen daarna, en ja mijn bloed alles is perfect!

of:

Wat leuk voor je, dan word je voorlopig ook niet ziek, want zwangeren krijgen geen griep :-D
nou 4 weken griep en 3 weken blaasonsteking verder grrrr

of

Ben je het nu al zat? en je moet nog 3 hele maanden!
duhuh dat weet ik ook wel maar als je zo moe bent en telkens ziek is het echt niet zo leuk meer hoor.

of

Is je ijzer wel goed?
Jahaaaa dat zeg ik toch, mijn bloed is perfect, overal op gecontrolleerd dus nee extra ijzer slikken helpt ECHT niet hoor. en dan zeggen ze nog dat dat de tip is hoor.

of

Hoeveel ben je aangekomen? Volgens mij ben je al aardig wat aangekomen of niet?
NEE ik val af, zit 6 kilo onder mijn gewicht op de dag dat ik zwanger werd, ik kom niet aan, toch zie ik er uit als een kamerolifantje
en dan zijn ze ineens bezorgd of alles goed is: ja alles is prima ik word alleen niet nog dikker dan ik al ben, super toch? maar dat snappen ze dan niet

Gelukkig durven ze bij mij niets over de borsten te zeggen hihihi dat zou ik ook irritant vinden

enz enz enz

offuh...

"Zo zeg, ziet er goed uit! Je hoeft zeker niet zo lang meer??"

Nou, nog 3 maanden...

"Hahaha... Zitten er niet per ongeluk twee in"

Ja, en bedankt! GGrrrrrr!!!

Voelde me al zo onzeker de laatste tijd over mijn gewicht... Ben helemaal niet extreem aangekomen ofzo. (8 kilo) Maar ben heel tenger van mijzelf en woog 53 voor ik zwanger werd.... En ik draag mijn buik erg naar voren waardoor het natuurlijk heel wat lijkt!

offuh...

"Zo zeg, ziet er goed uit! Je hoeft zeker niet zo lang meer??"

Nou, nog 3 maanden...

"Hahaha... Zitten er niet per ongeluk twee in"

Ja, en bedankt! GGrrrrrr!!!

Voelde me al zo onzeker de laatste tijd over mijn gewicht... Ben helemaal niet extreem aangekomen ofzo. (8 kilo) Maar ben heel tenger van mijzelf en woog 53 voor ik zwanger werd.... En ik draag mijn buik erg naar voren waardoor het natuurlijk heel wat lijkt!

Leuke Topic!!!

Ik weet er ook een.
Aan het eind al die mensen die bellen, krabbelen, sms-en;
"En is het al begonnen"

Of

"Is het geen mooie dag om te bevallen"

Alsof je er zelf iets over te zeggen hebt!! Alsof je die laatste 2 weken niet gewoon het liefst over zou willen slaan. (Sorry, ik moet er nog 2 en ben er echt wel een beetje klaar mee haha!!)

Groetjes Sonja
(april mama)

Inderdaad leuk topic!!!!

Wij hebben 2 zoontjes, dus de opmerking die we nu vaak krijgen is "nu maar hopen dat het een meisje is" en soms zelfs nog erger "anders nog maar een keer", pfff, daar wordt ik zo moe van. Vooral omdat we weten dat wij weer een lief knulletje krijgen, zijn we helemaal blij mee. Meisje zou ook leuk geweest zijn, maar nog een jongen ook, maakt mij niets uit.

Of inderdaad: : "weet je zeker dat het eentje is"

"hoe lang moet je nog"

Ik moet soms ook wel lachen, sommige mensen zijn bijna "geschokt" als je zegt dat je weet wat het is, soms zeg ik er gelijk bij dat het een jongen is, leuk die reacties!

groetjes

hahhahahahaha wat n superonderwerp!!
heb me net rotgelachen!

erg herkenbaar allemaal!

4 weken geleden moest ik me verdedigen dat ik echt zwanger was en jaaa echt al over de helft.
beginnen ze nu ineens te vertellen dat ik toch wel een dikke buik heb!
t is ook nooit goed!

die van die energieboost heb ik ook gehoord! nah, de enige week dat ik me idd zo super voelde was de week dat we op vakantie was! helaas is dat ondertussen al bijna 3 wkn geleden.

eeh dat borstenverhaal!! ikke is erg blij, want ben van een cupje b naar n cup d gegaan en k mag wel zeggen dat dat goed bevalt!haha!

weet je wat zo vreemd is... mensen vragen altijd of je ook kwaaltjes hebt! ze willen vlgs mij graag dat je ergens last van hebt, want als je zegt dat t goed gaat dan vragen ze of dat echt waar is!
t kan natuurlijk ook zijn dat ik er dan zo slecht uit zie... maar naar mijn idee valt dat heel erg mee!

en de aller aller ergste: goh een meisje wat leuk! weet je zeker dat het n meid is want ze maken ook heel vaak fouten met de echo hoor, t kan ook zomaar een jongen zijn!! grrrr, heb t toch echt duidelijk gezien!

ben benieuwd wat voor leuke verhalen er nog meer komen!

liefs

hahaha wat een leuk onderwerp!!!!

idd veel mensen zijn gewoon irritant, ik vind het ergst dat de mensen allemaal al weten wat het wordt en dat ze nu ook nog de naam willen weten. wij willen die bewaren voor als ze geboren is, nu gaan ze de andere kids uitvragen alsof we het ze al verteld hebben hahaha.

liefs missbeertje 24 wkn en 4 dgn

Terug
Bovenaan