grootste ergernis

hahaha wat een leuk onderwerp!!!!

idd veel mensen zijn gewoon irritant, ik vind het ergst dat de mensen allemaal al weten wat het wordt en dat ze nu ook nog de naam willen weten. wij willen die bewaren voor als ze geboren is, nu gaan ze de andere kids uitvragen alsof we het ze al verteld hebben hahaha.

liefs missbeertje 24 wkn en 4 dgn

hihi leuke topic en zo herkenbaar
idd leuk grote borsten maar niet als ze al giga waren

en de hele dag jeetje loop je nog rond hoe lang moet je nog dan volgens mijn 2 weken nee hoor 3 maanden jeetje weet je dan wel zeker dat het er een is ik was het zo beu dat ik vervolgens zei wist je het nog niet dan we krijgen een drieling nou je had die gezichten moeten zien ik dacht dat ze flauwvielen heb er zo van genoten dat ik het lekker zo heb gelaten ze kwamen er pas naar een paar dagen achter

hihi leuke topic en zo herkenbaar
idd leuk grote borsten maar niet als ze al giga waren

en de hele dag jeetje loop je nog rond hoe lang moet je nog dan volgens mijn 2 weken nee hoor 3 maanden jeetje weet je dan wel zeker dat het er een is ik was het zo beu dat ik vervolgens zei wist je het nog niet dan we krijgen een drieling nou je had die gezichten moeten zien ik dacht dat ze flauwvielen heb er zo van genoten dat ik het lekker zo heb gelaten ze kwamen er pas naar een paar dagen achter

bij mij is het van.
doe lekker rustig aan.vraag hulp.
ja de buurvrouw komt gratis me huishouden doen!!! duh.
rustig aan,nee de was gaat niet van zelf de kast in.lekker makkelijk met 2 kids die hier rond lopen.
mensen die me kennen zeggen ik zie je met de week groeien en ander zegt je heb ook geen buik,ben 6 kilo aangekomen.bij de 2de was ik 8 kilo met 9 maanden.
oh dat krijg je vast een grote baby.dat zegt niks.
me zoontje was nog groter en zwaarder en had kleinere buik als bij me dochter.
me borsten,ja ze zijn voller,kan me bh nog aan.
wacht maar als je bijna op het eindje loopt krijg je nog meer over je heen!!!! hahaha

gr marjan 26 weken

waar ik heel erg ontzettend door gekwetst was, was dat er iemand zei:

een kind die een kind krijgt, waar gaat dat naar toe???

ik was 18 toen ik van mn dochtertje zwanger werd, ben nu 21 en bijna 30 weken zwanger van de 2e.

pas geleden:
ik liep met mn dochtertje buiten. hoor ik 2 oudere damens zeggen tegen elkaar:
is toch oo kniet te geloven he, die oppassers worden steeds jonger!

nou, bedankt he!

liefs, do

@dotjuh
al die teen-moms programma's dragen er ook niet echt aan bij hoor.
Maar ik moet zeggen dat het ook per vrouw verschilt, vandaag had ik echt zo'n gevoel dat een kind een kind had gekregen, baby van 3 maand oud bij zich en oorbellen voor de baby aan uitzoeken. Wie pierced zijn baby nou????? het is geen dressdoll.
Terwijl ik bij een vriendin echt iets heb van ja die is echt klaar om mama te zijn en goed dat ze is,die is geen kind meer hoor, bij lange na niet.

Irritatie:
Wat is je haar vol ("Pam je haar danst!! reclame) zul je wel blij mee zijn.
Hallo dat haar had ik altijd al! ik dun het uit vanaf mijn 13e omdat het TE vol is. dus nee dat komt niet door de zwangerschap, maar leuk dat je mij een keer wat beter bekijkt :)

Je werkt minder? wat heerlijk voor je,
Ehm ik zit in de ziektewet, omdat het nodig is, hoezo genieten als ik hele dagen slaap en plat lig om te voorkomen dat ik harde buiken en zuurbranden krijg, als ik net 1 boodschapje kan doen en dan 2 uur moet slapen.

Ach ja mensen zijn nu eenmaal niet de snuggerste en het schijnt dat wij als mensheid elk jaar dommer worden, ze stellen de iq testen naar beneden bij. wat nu iq 120 is was vroeger iq 100 zeg maar.

ik was heel vroeg volwassen, was op mn 18e ook echt al klaar om een kindje op te voeden. leeftijd maakt niet zo veel uit, je moet er gewoon klaar voor zijn.

en over oorbellen....
nathalia was 6 maanden toen ze oorbellen kreeg.
ze heeft 2 minuten gehuild, en daarna was het over.
nergens geen last van gehad.
waarom ik het heb gedaan?? omdat we het mooi vinden, maar belangrijker: als je gaatjes laat prikken bij een kind van zeg 4 jaar, zit ze er continu aan. omdat het mooi is, omdat het nieuw is. infectiegevaar is dan vele malen groter dan bij een klein kind.
maar goed, ook dit is weer een behoorlijk discussie punt waar de meningen behoorlijk over verdeeld zijn.
maar heeft niks met mn leeftijd te maken.

ik was heel vroeg volwassen, was op mn 18e ook echt al klaar om een kindje op te voeden. leeftijd maakt niet zo veel uit, je moet er gewoon klaar voor zijn.

en over oorbellen....
nathalia was 6 maanden toen ze oorbellen kreeg.
ze heeft 2 minuten gehuild, en daarna was het over.
nergens geen last van gehad.
waarom ik het heb gedaan?? omdat we het mooi vinden, maar belangrijker: als je gaatjes laat prikken bij een kind van zeg 4 jaar, zit ze er continu aan. omdat het mooi is, omdat het nieuw is. infectiegevaar is dan vele malen groter dan bij een klein kind.
maar goed, ook dit is weer een behoorlijk discussie punt waar de meningen behoorlijk over verdeeld zijn.
maar heeft niks met mn leeftijd te maken.

Terug
Bovenaan