grootste ergernis

hahaha ja idd een nieuw discussiepunt, maar jij kan het beargumenteren, dat is bij die andere meisjes denk ik wel anders. Weet niet het algehele beeld dat ik kreeg gaf me geen goed-mama gevoel. niet naar kleine omkijken maar wel praten of ze zilver of goud moet krijgen in d'r oren.

Ach leeftijd is ook al een item op deze site, zijn ook genoeg discussies over.

paar dagen niemand geziend die opmerkingen gaf dus nog geen nieuwe irritaties te noemen voor hier, wel idee voor nieuwe topic :)

groetjes

haha leuk al die reacties
ik heb er zelf ook nog een paar.

van die mensen die je amper kent en dan menen dat ze zomaar aan je buik mogen zitten en voelen. hallo ik zit toch ook niet aan jou te friemelen!

of

ik was net zwanger en vertelde het aan iedereen. zeggen ze o leuk is het geplant?? zelfs mijn tantes etc werd er helemaal gek van kan het dan niet zijn dat iemand op zijn 24ste (man is 25 jaar) besluit bewust zwanger te worden en gewoon een jonge moeder wil zijn........

gr.

hoi

o wat leuk al die reacties en zo herkenbaar haha
ik heb er ook nog twee:

van die mensen die je amper kent en dan aan je buik gaan zitten!! vind ik echt zo vervelend ... ga toch ook niet zomaar aan jullie buik zitten denk ik dan.....

of toen ik net zwanger was en het aan iedereen ging vertellen. o leuk en was het geplant??? (ook van tantes etc.)
alsof je niet op je 24ste bewust zwanger kan worden..... werd er helemaal gek van.... net of ik nog een kind was ....

gr.

Volgens mij vragen ze dat bijna iedereen hoor
ik ben 32 jaar en hoor het net zo vaak

wij zijn in mei pas 1,5 jaar samen als stel, en in juni beval ik. dus vragen zat van iedereen.

Op moment dat ik vertel dat wij elkaar kennen vanaf 2001 word het beeld ietsie anders.

Tja ik zeg ook gewoon dat ik er niet aan toe was, hij wou wel al die tijd. vind het ene kant lullig om dat zo vaak te moeten zeggen, maar andere kant we waren zelf nog in party-mode en hebben elkaar hierdoor heel goed leren kennen en het loopt wat dat betreft precies goed. zijn broer was de enige die ons wel samen zag komen hihihi die heeft jaren naar ons kunnen kijken hoe wij aantrokken en afstoten hihihihi

ik ben zwanger van de 3e en toen ik het in het begin vertelde dat ik zwanger was kreeg ik van sommige mensen de reactie van: alweer? met zo'n afkeurde blik, en mij dan ook niet eens feliciteerden. dat was toch wel het ergste.

ik heb 2 zoontjes dus krijg ook steeds te horen van en nu maar hopen dat het een meisje is.

gr vera 29w 3d

ik ben zwanger van de 3e en toen ik het in het begin vertelde dat ik zwanger was kreeg ik van sommige mensen de reactie van: alweer? met zo'n afkeurde blik, en mij dan ook niet eens feliciteerden. dat was toch wel het ergste.

ik heb 2 zoontjes dus krijg ook steeds te horen van en nu maar hopen dat het een meisje is.

gr vera 29w 3d

Terug
Bovenaan