Grote onzekerheid nav echo

Hoi allemaal,

Ik moet even mijn hart luchten. Vanavond had ik een echo. Naar mijn weten ben ik vandaag 9 weken, 3 dagen.

Toen ik daar lag en de dame van de echo bezig was, had ik al het idee dat het niet goed was. Toen vroeg ik daarnaar en toen zei ze "ik haal even een collega er bij."

De collega wilde een inwendige echo doen. Er was geen kloppend hartje te zien. Maar wel een dooierzak met iets erin, wat qua maat bij elkaar klopte, maar echter 6 weken 2 dagen was.  Zij kon niet zeggen of het goed was, of niet goed. Volgende week donderdag mag ik opnieuw terugkomen. Ik heb nog geen bloedverlies gehad.  

Ik baal als een stekker en ik  ben echt heel bang dat het weer mis gaat. (Dit is mijn 4e zwngerschap en ik heb nu al 2 meisjes). En om heel eerlijk te zijn, was ik er nu van uit gegaan dat het allemaal ok zou zijn, omdat ik al 9,5 week zou zijn.

Doeiii

Beste Flower,

Ik snap dat je heel onzeker bent en dat het moeilijk is om te wachten. Ik zal aan je denken en  wens je heel veel sterkte. Ik hoor graag als je verder bericht hebt.
Hoe moeilijk het ook is - en ik denk dat het mij niet zou lukken - probeer je gedachten te verzetten.
Is er nog een mogelijkheid om ergens anders eerder een echo te laten doen?

Groet,
Tamar

Hoi Flower

Heel veel sterkte deze week. Het lijkt me heel moeilijk om je houding te bepalen, en je gevoel. De wonderen zijn de wereld nog niet uit, dus ik zou wel blijven hopen. Tegerlijkertijd houd je wel rekening met het andere scenario. Heel veel sterkte en ga leuke dingen doen met je dochter.
Sterkte groetjes Machpaars

beste flower2008

Is dit je aller 1e echo? of had je al een eerdere echo gehad bij deze zwangerschap?
Pff ik denk met je mee, en ik hoop dat alles goed is..
Laat je het weten

Veel sterkte gewenst,, en hoe moeilijk het ook klinkt probeer je eigen niet te druk maken.

liefs,
Maantje

oh bah meis, wat duurt een week wachten dan lang he..

Ben je zelf heel zeker van je zwangerschapsduur? of was het ook gokken? Ik bedoel.. van mezelf weet ik nu heel exact de laatste dag van mijn menstruatie, maar sommigen weten dat niet zo nauwkeurig en dan kan is het natuurlijk lastig om je zwangerschapsduur precies te weten...

Sterkte meis! ik duim met je mee..

Bedankt voor jullie lieve reacties.

Het was inderdaad mijn eerste echo. En ik ben zelf ook erg zeker van mijn zwangerschapsduur. Dag 30 heb ik namelijk positief getest.

Ik heb gister ook nog even mijn eigen verloskundige gebeld. Ze zei ook dat ze dat wel eens mee maakten en dat het 2 kanten op kan gaan. Aan de ene kant groeit de vruchtzak door bij een miskraam, maar bij mij was dat nog goed in verhouding. Aan de andere kant 3 weken verschil, dat kan nooit goed zijn.

Ook nog steeds geen bloedverlies gehad, het is echt niet leuk die onzekerheid. Nog 5 nachtjes slapen....

Groetjes

Terug
Bovenaan