Grote onzekerheid nav echo

Fijn om de verhalen te lezen met een goede afloop. Hoe onverklaarbaar ik het verschil van 3 weken toch blijft vinden. Ik heb nog steeds geen bloedverlies. Nog even geduld hebben tot donderdagavond 19.30 uur.  

Happy75, hoe is jouw echo afgelopen? In mijn mailadres staat mijn naam, en ik blijf toch liever anoniem.

Welterusten.

Flower dat begrijp ik!
En de positieve verhalen van hierboven heb je op dit moment meer nodig dan de negatieve..
Ik ga donderdagavond heel hard voor je duimen.

Mijn echo was goed! We hebben een vruchtje gezien van net 8 weekjes oud en zo had ik het zelf ook berekend, en natuurlijk heel blij dat we een kloppend hartje zagen. Natuurlijk blijft het afwachten, ik ben hierdoor nogsteeds niet 100% gerust hoor, dus we houden het nog eventjes geheim.

Veel sterkte en ik hoop dat jouw echo ook zo goed zal zijn.
Groetjes Happy

Hallo Flower en de rest,

Wat een onzekere periode maak je door als ze op de echo iets anders zien dan je zelf had verwacht! Zelf heb ik het bij deze zwangerschap omgekeerd meegemaakt, ik dacht 6 weken zwanger te zijn, maar dat bleken er al bijna 8 te zijn. Ook heel raar, want volgens mij klopt dat niet. Toch is het vruchtje zo groot als door de gyn was uitgerekend, dus ik ben wel blij met die extra tijd die ik kado kreeg!
Maar ik heb ook ervaringen met missed abortions, ik heb er 2 gehad afgelopen jaar. Bij mij klopte de zwangerschapsduur echter wel, maar klopte het hartje gewoon echt niet meer.
Het zou heel goed kunnen flower dat je minder lang zwanger bent dan je zelf had gedacht en misschien moet je je daar ook maar even aan vast houden. Vandaag zul je wel duidelijkheid krijgen en ik hoop dat je goed nieuws hebt.

Als dat nou niet zo is, dan wil ik je best wat vertellen over mijn ervaringen, maar open dan een nieuw topic ok?
Ik duim voor je en ga er van uit dat je mijn ervaringen niet hoeft te horen!

Liefs, Karin

Hoi Flower

Ik hoop dat het bij jou net zo goed gaat als bij mij. Heel de dag nog wachten, zal niet meevallen de laatste uren. Tip zet een lekkere (kinder) cd op van zingen wordt ik altijd wat vrolijker. Maar ook een lekker stuk fietsen is heerlijk. En als je aan het werk bent hoop ik dat dat genoeg afleiding geeft. Ik ben benieuwd,
Groeten Machteld

Terug
Bovenaan