Grote tip om zwanger te worden!!!

sjonge sjongen,
weer een discussie om niks!!!!!!
als een topic je niet bevalt dan reageer gewoon lekker niet!!!
en natuurlijk was het niet nuina bedoeling om mensen te kwetsen ze bdoelde het gewoon goed!!!
meiden probeer het hier aub gezellig te houden!!!!!!!

xxx yos

Bedankt voor je ervaringen! Heel erg leuk om te lezen.
Proficiat met je zwangerschap, geniet ervan en sterkte straks met de klus der klussen.
Weet je al of je borstvoeding of flesvoeding gaat geven? Voor borstvoeding kan ik je de volgende, zeer leerzame links geven:
www.borstvoeding.nl heeft hele goede forums waar ook lactatiekundigen reageren. Ook hebben ze info zoals telefoonnrs e.d. voor als je in Belgie woont.
www.borstvoeding.com heeft o.a. een groeicurve online die is afgeleid van borstgevoede kinderen. Bij het consultatiebureau in Nl gebruiken ze een groeicurve die is afgeleid van flesgevoede kinderen en dat werkt dus niet als je bv geeft. De groeicurve van de site is door de WHO ontwikkeld. Je kunt er je metingen op invullen en zien hoe je kindje het doet.
Dan is er een bijvoedingsforum, de link kun je vinden op www.borstvoeding.com.
Het adres zou moeten zijn www.bijvoedingsforum.nl of com, maar zo kom ik er nooit. En dan is er de site van Jack Newman, die heeft een bv-kliniek in Canada en op zijn   site staan hele goede filmpjes over het geven van bv, hoe het wel moet, hoe niet en wat er gebeurt. Op www.borstvoeding.com kun je klikken op medewerkers, dan op Jack Newman en dan kom je zijn site tegen. Misschien leuk om je es te verdiepen in rapley, dat kent niet iedereen. Het is een methode om vast voedsel bij je kind te introduceren.
En vergeet niet: binnen het uur na de bevalling je kindje aanleggen!

Groetjes,

Lizzy

hallo!
Mischien dat iemand mij een tip kan geven?
Mijn man en ik proberen al een tijdje zwanger te raken.
Nu is het zo dat na het "klussen" (ookal lig ik met een kussen onder mijn billen en benen een uur omhoog) weer "leeg loop" zodra ik mijn benen en weer naar beden doe.
Wat kan ik hier tegen doen?
 alvast bedankt!

Hoi starsxxx,

Ik herken je "probleem" want ik had precies hetzelfde.
Dit heeft er niks mee te maken of je wel of niet snel zwanger wordt.
Ik heb na de sex ook een hoop verlies maar was in de 8e maand toch zwanger.
Maak je hier dus niet druk om hoor, geniet gewoon lekker van het klussen dan komt het heus wel goed !!

goetjes, Cora

Terug
Bovenaan