groter bed?

Wanneer doen jullie je kindje vanuit het ledikant naar een groter bed?
Mijn dochter is nu 2 jr en 5 mnd. Ze klimt niet uit bed of zo en ze past ook nog wel in het ledikant maar ik vroeg het me zo  maar af.
 
Hoi,

Onze dochter van ruim 3 slaapt ook nog in haar ledikant. Zolang ze nog in past en ze niet naar een groter bed vraagt laten we haar lekker daarin. Zo hebben we het met onze zoon ook gedaan.

Groetjes Marjorie
 
Hoi,

ons zoontje is 2 jaar en 9 maanden en slaapt ook nog in zijn ledikantje. Hij komt er niet uit en blijft liggen tot ik (of mijn man) kom.
Nu zijn we wel bezig met zijn nieuwe slaapkamer dus gaat hij over een maand of 2 naar een groot bed. Nu blijkt dat ik weer zwanger ben dus het komt goed uit.

Groetjes Miranda
 
hallo!

De mijne, 2 jaar en 3 maanden, slaapt al ruim 3 maanden in een groot bed. In zijn ledikantje werd hij s'nachts vaker wakker doordat hij hij hoofd tegen de bovenzijde stootte. Het slapen in het grote bed gaat heel goed en hij komt er niet uit zonder dat wij het goed vinden. hij roept altijd of hij eruit mag. De eerste   paar nachten is hij er een aantal keer uitgevallen maar we hebben het matrasje van het ledikantje ervoor gelegd zodat hij zacht zou vallen.

groetjes mama van y en j
 
hoi. ik las net jullie reacties op de vraag over wanneer naar het grote bed. we zijn nu bijna klaar met de nieuwe slaapkamer voor onze dochter nu 2 jaar en 1,5 maand. ze past ook nog goed in haar ledikantje maar ik vind het toch wel fijn om haar nu naar een groot bed te doen, al heb ik wel mijn twijfels dat ze blijft liggen. maar zodar haar kamertje klaar is moet ze er toch aan geloven, dan gaat ze naar een andere kamer en een ander bed. ik hoop dat het goed gaat. duimen jullie voor me? groetjes van rilana
 
Mijn zoontje is pas met 2,5 jaar in een groter bed gegaan omdat ik hem   niet meer in en uit zijn ledikant getild  kreeg. Hoe langer je wacht, hoe groter de kans dat ze blijven liggen.
 
Hoi
Onze zoon, wilde niet meer in zijn ledikant slapen toen hij nog maar 1 jaar en 2 maanden, hij weigert om in zijn ledikant te gaan slapen, omdat wij hebben toen een doorgroei kamer aangeschaft, heb ik maar de 1 persoon bed neer gezet, en hij slaap prima daar in, wel heb ik een 1 persoon matras onder gezet, mocht dat hij er uit valt, dan is het zacht. En tot nu toe alleen maar 1 keer gebeurt dat hij er uit rolt van zijn bed, en verder ging slapen op het matras, ik had heel vroeg in de ochtend gevonden, en hem weer terug gelegd in zijn bed, en hij ging verder met slapen.
Het gaat verder goed met hem en zijn GROTE BED. Hij vond prachtig dat hij mag in het gorte bed slapen.

Groetjes
Benz05
 
Terug
Bovenaan