groter bed?

hoi,

onze dochter is met 18 maanden naar het grote bed gegaan omdat haar broertje niet meer in de wieg paste. en hij is met 16 maanden naar het grote bed gegaan omdat hij 's nachts huilend wakker werd omdat hij vast lag (overdwars) met z'n benen tussen de spijlen.

bij onze dochter hebben we een uit bed val rekje gekocht en die heeft ze ongeveer een half jaar in haar bed gehad, dat rek staat nu bij haar broer maar dat zijn we nu aan het afbouwen.

groetjes patricia

mama van aukje 29-04-2004 en wiebe 27-06-2005
 
hai,
De oudste van ons ging al heel snel naar een groot bed. Zo    rond de 15 of 16 maanden,

toen ging de 2e in zijn bedje. Dit ging heel erg goed. We legden wel een plank tussen matras en bed.idee.
 
Ons dochtertje ging met 18 mnd naar een 1-pers. bed en ze was zo trots als een pauw. Ze is er 1 keer uitgevallen en daarna nooit meer.
Onze motivatie was dat een dochter van een vriendin toen 2 jaar uit haar ledikant was geklommen en dus op haar hoofd naar beneden is gevallen omdat voor te zijn hebben wij  ons dochtertje  in een 1-pers.bed gelegd maar dat is helemaal afhankelijk van wat voor een kindje je hebt. Die van ons was namelijk met 18 mnd al aan het klauteren en klimmen.
 
wie heeft hier ook eigen bijdrage voor de kraam zorg moeten betalen vind het belachelijk
zegt unive je ben t niet uitgebreid verzekerd betaal al zoveel wie herkent dat
gr marriele
 
Ons zoontje van 2,5 slaapt sinds een week in een meegroeibed. We hebben dat voor hem gekocht omdat hij zelf in zijn ledikantje klom en er dan met zijn hoofd omlaag in viel. We waren bang dat hij er binnenkort ook uit zou gaan klimmen en dan op zijn hoofd zou vallen.
De overgang is heel soepel gegaan: hij is er beretrots op dat hij zelf in en uit zijn bed kan klimmen. 's Morgens blijft hij in bed liggen tot we hem er uit halen.
 
Trouwens: tip voor wie een klauteraartje heeft, maar de aanschaf van een nieuw bed nog even uit wil stellen: je kunt de achterste vier spijlen aan één kant van het ledikantje eruit halen, zodat er een soort poortje ontstaat en de kleine er zelf in en uit kan klimmen.
 
Wij hebben ons zoontje een maand of drie nu in een groter bed dan het ledikant hij werd snachts namelijk een paar keer per nacht wakker met om draaien omdat hij toch te weinig ruimte had   en nu gaat het perfect en is zo trots op zijn grote jongens bed!!!!



groetjes patricia
 
hoi,
 mijn meiden(tweeling), 2jaar en bijna 5 maanden door hun ledikantje heengezakt.
Ik baal als een stekker en het bed hangt nu met ty raps( of hoe heette die dingen) aan elkaar, omdat dit zo niet lang zal houden zullen we volgende week 2 juniorbedjes moeten aanschaffen.
Ik heb geen idee of het goed zal gaan aangezien ze met 2 op 1 kamertje liggen en nu 's avonds vaak liggen te keten.
Maarja we zien wel hoe t loopt en als iemand nog tips heeft ??? heel graag!!
Ik wil maar een feestje gaan bouwen dat ze een groot bed krijgen zodat het een leuke aangelegenheid wordt en ze er graag in gaan ...

groetjes monique
 
Terug
Bovenaan