groter bed?

Miijn dochter kreeg een groot bed toen ze 2 jaar en 10 maanden (december 2006)was. Ze kreeg toen ook een nieuwe kamer, want ik was in maart uitgerekend van de 2e, dus een niuwe kamer en een nieuw bed, anders blijf je veranderingen doorvoeren en wij dachten het beter allemaal in 1 keer te kunnen doen en dat ging prima...

Heeft wel even gekost om te zorgen dat ze ook echt in bed bleef, maar dat is een fase waar je even doorheen moet hoe oud ze ook zijn!!!!

Groetjes Yvonne
 
Mijn dochtertje van 3 heeft eigenlijk nooit in haar ledikant geslapen. Ze werd vreselijk boos doordat ze opgesloten zat. We hebben haar een hele tijd bij ons in bed gehad en nu heeft ze al een tijdje een groot bed. Wel met een veiligheidsplank ervoor, zodat ze er niet uit kan vallen. Elk kind is duidelijk anders....
 
Mijn dochter slaapt in een groot bed vanaf dat ze 1,5 jaar was.
Ze klom zelf uit haar ledikantje, dus dat werd te gevaarlijk. Ze heeft meteen een groot bed gekregen, zonder plankje. Ze is er alles bijelkaar 2 keer uitgerold in het begin.
Ik denk dat het verschillend is per kind.
Onze zoon is nu 14 maanden en ik denk dat hij nog wel een tijdje in het ledikantje kan blijven.
 
Onze dochter is met 2 jaar en 4 maanden naar een groot bed gegaan. We vonden het vooral handig dat ze zelf uit bed kan komen (heeft voor en nadelen). Ze kan nu zelf naar de WC lopen en 's ochtends staat ze gewoon aan ons bed en komt ze bij ons liggen. Daarvoor ging ze huilen en moesten we naar haar bed toe om haar eruit te halen.

Inmiddels is het nu 20.18 en staat mijn dochter weer naast me in de woonkamer... en moet ik haar dus weer naar bed brengen  Nu denken allemaal gedisciplineerde ouders... dat kan ook anders... ach dat is weer een ander forum.

Met 2 jaar en 4 maanden kreeg ze een hoogslaper. We hebben wel een hogere rand om het bed gebouwd en een trap (i.p.v. ladder) zodat ze veilig omhoog kon klimmen.
 
Terug
Bovenaan