GRRRRRRRRR..... MANNEN!!

Grrr mannen! Begrijp je gevoel meid! hoop dat ie misschien nog wel er met je overgaat hebben waarom hij ineens geen zin meer had! Mijn man is ook een slechte prater maar na paar dagen komt het er meestal toch wel uit!
welterusten!
liefs x

@ Charlotje, ben wegwezen aan het lezen. Een lekkere chicklit!

Volgens mijn vent had hij gisteren gewoon z'n dag niet. Kan gebeuren! Hij kwam gisteren nog een knuffelen voor hij ging slapen, dus dat is wel weer lief!
Moest'ie ook wel doen eigenlijk. Wij hebben een soort afspraak dat we nooit boos gaan slapen of boos naar ons werk gaan oid.
In onze omgeving hebben we al te veel gezien dat mensen niet meer wakker worden of onderweg een zeer ernstig ongeluk krijgen.

Liefs Daisy

Die regel hebben wij ook. Je weet maar nooit wat er gebeurt!! Maar wat kunnen mannen rare wezens zijn!! En dan zeggen ze wat over ons!! Wij kunnen het tenminste schuiven op de hormonen hihi! Ik ga morgen ook 2x op kraamvisite. Zie er wel een beetje tegenop, maar ik zit nog maar in ronde 5, dus heb geen recht van spreken. Succes meid als je op visite gaat!!!!

Liefs ciomama

Bel vandaag ff voor een nieuwe afspraak! Het is idd wel zo dat wij ons lichaam als excuus kunnen gebruiken, hihi...

Jij ook succes Ciomama!

heey...

hoe was je boek???

fijn dat ie nog even is wezen knuffelen...en inderdaad weggaan of slapen gaan terwijl je boos bent is nooit goed...

liefs...

Ja, mannen kunnen zo koel en makkelijk reageren...........soms ben ik daar wel eens jaloers op!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

@ micromuis, zou zo een dagje van gevoel willen ruilen, zeker zo vlak voor mijn ongi die ongetwijfeld weer dik uit gaat breken zaterdag!

@ Cloewja, ben nog bezig in mijn boek! Wel een leuk boek. hoor! Over 3 zussen met elk een ander liefdesleven met bijbehorende problemen, haha. Een heerlijk chicklit: verstand op nul en lezen maar!

X

O ja das een leuk boek!
Fijn dat t uitgepraat is! Enneh... voel je al wat? Extra spannend voor jou he..

Groetjes

Terug
Bovenaan