GRRRRRRRRR..... MANNEN!!

Hee

Ik ken je gevoel mijne heeft ook last van dat soort momenten afgelopen zondag zaten we met grote groep vrienden op terras en verteld een goede vriendin dat ze zwanger is helemaal super voor haar natuurlijk maar ja daar komen de waterlanders ook dan.... dus kreeg van iedereen knuffels en lieve woorden behalve van mijn vriend die doet alsof er niets aan de hand is aaaarrgggghhhhh kan ik ook niet tegen hoor en ja kraamvisite hebben we nog niet gehad mijn porsie komt nog nu inmiddels twee vriendinnen zwanger en kennis en zus en schoonzus dus ik kom ook nog aan de beurt hoor zie er al beetje tegen op maar ja denk altijd mijn geluk komt nog wel .............
En ja mannen wat kan ik er over zeggen ze komen gewoon echt van mars !!!
Heb ook van die dipjes maar probeer er toch altijd weer positeif tegen aan te kijken !

Liefs TAmara

@ Bloemmie, jij gaat ook een lastige tijd tegemoet! Ik hoop dat je zwanger bent voor al die kraamvisites, dat scheelt een hoop rotgevoel!

@ Charlotje, ik voel de laatste 4/5 cycli al van alles in mijn buik tegen mijn NOD aan. Denk dat dat gevoel gewoon bij mijn cyclus hoort sinds een paar maanden... Ik wil ook niet teveel meer op mijn lichaam letten, want ik ben al een aantal keer flink voor de gek gehouden, haha!
Toch denk ik stiekem wel elke keer van oh, misschien voelt zwanger zijn zo!

Ik wacht 'rustig' zaterdag af en wellicht zondag een testje!

Liefs Daisy

Terug
Bovenaan