Grrrrrrrrr, zelfs na 3 miskramen behandelen ze je gewoon echt als een nummer.....

quote: ponyville reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-06-2007 16:08:35'));

Wat denkt iedereen toch over die speklaag op die buik die heeft NIETS te maken met het horen van hartje of het maken van een uitwendige goede echo, bij mij was het juist sneller te horen dan bij andere mensen, want het ligt aan de ligging van je baarmoeder en het kindje, iedereen denkt maar dat mensen met een spekkie het lastiger kunnen vinden of horen is allemaal onzin :p (sorry moest het effe kwijt ik hoor het zo vaak)

Hihi, mijn VK zei het echt letterlijk. Als je dik bent dan lukt het vaak niet. Maar goed doet er verder ook niet toe.

Jaikke hoe is het afgelopen, kan je eerder terrecht voor een echo???

hoi
lees net een beetje met jullie mee
en ken de gevoelens die jullie ook hebben
ben nu ook weer zwanger en  het onzekere gevoel van de periode dat ik mijn miskramen kreeg heb ik nu ook weer ondanks dat 2 zwangerschappen goed gingen blijft het onzeker zolang je niets voelt (leven)leef je van echo naar echo dus zou ik als als ik je was nog proberen om een andere gyn te krijgen die een echo kan maken moeten ze toch begrijpen !!!!!!!
ben nu 5 weken en 3 dagen zwanger van mijn 5e kindje
gr mik

Hoi allemaal,

Nou hier weer een berichtje van mij.
Ik heb vandaag gebeld met het ziekenhuis (afsprakenbureau).
En ze hebben nog een gaatje op 19 juni, volgende week dinsdag dus.
Daar heb ik vrede mee, scheelt ons in iedergeval  weer die week.
Dan ben ik 9 w en 2 dagen en had ik de 1e twee keren de miskramen nog niet gehad.

Waarom krijg ik dan zo'n brief ook  op zaterdag??!!!
Heb ik mezelf het hele weekend gek lopen maken, terwijl ik nu uiteindelijk zelfs nog een dag eerder mag komen dan we in eerste instantie hadden staan (voordat het verzet werd)

Gr Jaikke

quote: stephanie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-06-2007 20:14:19'));

ik vind dat je wel erg van het negatieve uitgaat, een beetje postitief denken doet al wonderen!! Ik zou ook gewoon zelf een echoburo bellen en zelf voor de echo betalen, en dan alsnog naar die uitgestelde afspraak gaan...
hoop voor je dat alles goed is en dat je snel terecht kan!

Tja, na 3 miskramen kan ik echt nog niet van het positieve uitgaan in dit stadium hoor.....sorry...

We willen die echo juist echt in het ziekenhuis laten maken, zodat als het niet goed is we zo snel mogelijk worden doorverwezen om het weg te laten halen.
Zoals ik al typte, heb ik de spontane miskramen echt verschrikkelijk gevonden en dat  hoop ik gewoon nooit meer meemaken.

quote: kindjemaken reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-06-2007 16:26:51'));

Heeeey meissie!!

Wat hoor ik nu toch allemaal weer?
Allereerst: PROFICIAT , je bent weer zwanger en dat is natuurlijk geweldig nieuws, laten we eerlijk zijn!!
Je onzekerheid kan niemand wegnemen, ook al zou je zelf willen dat je wat meer vertrouwen had, dat kun je niet afdwingen. Een echo is dan ook t enige houvast wat je hebt op zo'n moment...

De optie is hier al voorbij gekomen maar ik vind het inderdaad wel een heel goed idee om gewoon zelf een echo te laten maken als jij je daar zoveel beter bij zou voelen.
Eventueel zou je anders kunnen informeren bij je huisarts of je in een ander ziekenhuis terecht kan? Ik weet niet of er nog 1 bij jullie in de buurt zit?

Laat je even weten wat je hebt kunnen regelen?
Heeeeeeeeeeeeeeel veel succes en ik duim voor je dat alle stress en ellende van de afgelopen maanden niet voor niks is geweest, dat je kunt gaan genieten van een fijne zwangerschap.

Hier alles dik in orde (we krijgen een meisje, had ik je dat al verteld?) maar zelfs nu heb ik nog regelmatig de angst......

Veel liefs en een dikke knuffel van mij.
22wk 4dg

Hey jij daar, hihi.

Goed om te horen dat alles nog steeds goed met je gaat!!!!!!!!
En een meisje ja, dat wist ik al,  helemaal toppie!!!!!!!

Ik kan dus nu de 19e voor een echo. Een dikke week eerder dus.

Groetjesssssssssss van mij

Hee Jaikke!
Ik wilde net aan je voorstellen om "gewoon" een afspraak te maken bij een andere gynaecoloog en dat is je gelukkig vandaag gelukt lees ik net. Super! Ook ik heb, zoals je wellicht weet 3x miskraam  gehad en ben nu volgens mijn rekenschema 7 wk en 3 dg zwanger, zover ben ik nog nooit geweest. Vandaag hadden wij een afspraak bij de gyn. Ik dacht eerst: als ik het maar haal. Die gyn is echt een enorm begripvol mens! Super gewoon... en wat denk je:  hetgeen we al vurig hoopten, maar waar we en vooral ik erg onzeker over was, hebben we nu echt gezien: een kloppend hartje!! een heel inimini mensje in mij! Je wilt niet weten hoe blij we zijn!! Dat komt voor jou ook vast en zeker allemaal goed volgende week! maar eeeh, wat ik nogal vreemd vond is dat de gyn zei dat ik 6 wk en 5 dg zwanger was volgens haar berekening. Gek hoor! maar dat kon ook aan haar  berekening liggen zei ze. Iemand dat wel eens meegemaakt? Ze  vertelde dat het er goed uitzag en dat ik me geen zorgen moest maken en dat ze me pas zou feliciteren als ik over 2 weken er weer ben. Eerst maar genieten van de mooie echo-foto die we meekregen en over 2 weken zien we wel weer! Leuk he?! Dat moois komt vast ook op jouw pad volgende week... Ik hoop het enorm voor je!!
Lfs. Paddy

quote: Paddington71 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-06-2007 19:59:15'));

Hee Jaikke!
Ik wilde net aan je voorstellen om "gewoon" een afspraak te maken bij een andere gynaecoloog en dat is je gelukkig vandaag gelukt lees ik net. Super! Ook ik heb, zoals je wellicht weet 3x miskraam  gehad en ben nu volgens mijn rekenschema 7 wk en 3 dg zwanger, zover ben ik nog nooit geweest. Vandaag hadden wij een afspraak bij de gyn. Ik dacht eerst: als ik het maar haal. Die gyn is echt een enorm begripvol mens! Super gewoon... en wat denk je:  hetgeen we al vurig hoopten, maar waar we en vooral ik erg onzeker over was, hebben we nu echt gezien: een kloppend hartje!! een heel inimini mensje in mij! Je wilt niet weten hoe blij we zijn!! Dat komt voor jou ook vast en zeker allemaal goed volgende week! maar eeeh, wat ik nogal vreemd vond is dat de gyn zei dat ik 6 wk en 5 dg zwanger was volgens haar berekening. Gek hoor! maar dat kon ook aan haar  berekening liggen zei ze. Iemand dat wel eens meegemaakt? Ze  vertelde dat het er goed uitzag en dat ik me geen zorgen moest maken en dat ze me pas zou feliciteren als ik over 2 weken er weer ben. Eerst maar genieten van de mooie echo-foto die we meekregen en over 2 weken zien we wel weer! Leuk he?! Dat moois komt vast ook op jouw pad volgende week... Ik hoop het enorm voor je!!
Lfs. Paddy

Hey Paddy,

Super dat jullie vandaag een goede echo hadden, dat mag ook wel eens een keer!!!!
En hopelijk over 2 weken nog veel meer te zien!!!!
Dat over die berekeningen weet ik niet precies.
Maar is de 6w/5d nou berekend aan de hand van jouw laatste ongi, of gaf de echo dat aan??
Ik was volgens de berekeningen bijv. 2 dagen verder dan wat de echo aangaf.

Nou succes he!

Gr Jess

Terug
Bovenaan