Gym / Yoga / Zwemmen etc?

Doen jullie eigenlijk een speciale 'zwangerschapscursus'...

Ik moet zeggen dat ik het een beetje voor me uitgeschoven heb.... Bij mijn dochtertje ben ik al met 15-16 weken op zwangerschaps yoga gegaan.... later ben ik ook gaan zwemmen....

Nu had ik me dus nog nergens voor opgegeven... maar ik 'mis' het eigenlijk best.
Ik vond het contact wel heel leuk met al die andere zwangere vrouwen!! Bovendien vond ik de yoga ook erg leuk.
In januari start er hier weer een nieuwe zwangerschaps yoga groep... maar dan ben ik al 26 weken... beetje laat dus... maar... ik ga het toch maar proberen! Ik zie wel hoever ik kom! (de cursus duurt 12 weken...)
 
Bij m'n eerste heb ik niets gevolgd, was van mening dat ik me niet kan voorbereiden op iets waarvan je niet weet hoe het gaat.
Nu ik het wel weet:) , wil ik wel ergens op, maar ik weet niet zo goed wat en waar... Ben dus nog druk aan het oriënteren. Eerst maar eens de echo afwachten of die goed is:)
 
Heb bij vorige twee yoga gedaan en ga hier in januari weer mee beginnen.

Ik ben 3 weken terug begonnen met zwangerfit ivm bekken instabiliteit al vanaf 1e zwangerschap 16 weken.

Is eigenlijk een soort fitness voor zwangere, gezellig met andere zwangere. Hoop nu langer fit en op de been te blijven. En hopelijk minder pijn.
 
Terug
Bovenaan