Gym / Yoga / Zwemmen etc?

Heb bij vorige twee yoga gedaan en ga hier in januari weer mee beginnen.

Ik ben 3 weken terug begonnen met zwangerfit ivm bekken instabiliteit al vanaf 1e zwangerschap 16 weken.

Is eigenlijk een soort fitness voor zwangere, gezellig met andere zwangere. Hoop nu langer fit en op de been te blijven. En hopelijk minder pijn.
 
Ik ben sinds vorige week bezig met zwangerfit en vanavond weer geweest. Het is veel actiever dan de gewone zwangerschapsgym. Maar wel heel leuk. Voordeel bij mij is dat ik het vergoed krijg via de zorgverzekeraar.
 
Oh klinkt leuk! Hebben jullie gewoon fitneskleren aan met zwangerfit? Moet ik nog even wat kopen denk ik, pas m'n gewone sport kleren niet meer
 
Bij de eerste heb ik zwangerschapsgym gevolgd. Bij de tweede niets, vond het niet zo zinvol. Ik zit nu na te denken over yoga, meer omdat ik me goed wil leren ontspannen. Maar het zal er wel weer op neer komen dat ik me nergens voor opgeef. Druk druk druk.... ;-)
 
Ja, een sportbroek en T-shirt. En sportschoenen. Kreeg vandaag een mail dat het niet word vergoed. Hoe krijg jij het vergoed mama jb78? Als zwangerschaps cursus of fysio?
 
Terug
Bovenaan