gyn wat doet die precies?

Hoi,

Leuk dat je continu blijft reageren zeg haha.. ik vraag me af over die behandeling is dat echt vanwege de (on)vruchtbaarheid of ga je er heen omdat je rugklachten,buikpijn en hoofdpijn hebt etc,en wat doen ze dan precies aan de onvruchtbaarheid weet jij dat gaan ze die dingen ook in je lichaam prikken op bepaalde plaatsen etc? ben ik wel benieuwd naar.As donderdag heb ik een afspraak bij mijn huisarts om doorverwijzing hoop ik naar de gyn...

groetjes, nice

tuurlijk blijf ik reageren vind het zelf ook gezellig hihi

ja ze sprikt op bepaalde plekken naaldjes. En ik doe het voor de vruchtbaarheid maar meer om endomtriose rustig te houden aangezien daar geen medicijnen voor zijn. Ik wil namelijk niet weer onder het mes en dat was de oorzaak voor niet zwanger worden. Nu zijn die blokkades weggehaald en hebben we weer kans dat het toch kan lukken. Dat is voor mij de grootste reden voor accupunctuur.

En tuurlijk krijg jij een doorverwijzing daar moet je gewoon op staan. Zeker omdat je man medisch is. Het zou gek zijn als je geen doorverwijzing krijgt hoor. Het gaat om jouw lichaam niet die van hem het heeft voor de huisarts geen nut om het niet te doen. Dus laat je niet afschepen met probeer het nog maar een halfjaar en kom dan terug (heb ik dus wel gedaan) maar bij mij was het een ander verhaal.

enne.... we blijven gewoon verder kletsen hoor vind ik wel leuk. ben nu helemaal benieuwd hoe het verder met je gaat verlopen.

groetjes
patricia

Haha gezellie..
Ik kan soms wat langer duren voordat ik reageer heb ook een zoontje van 13 maanden dus tussen dat hij slaapt etc ben ik hier vaak en op mijn weblog www.dailynice.web-log.nl maar goh jo dat dat zo n invloed heeft he op een zwangerschap zal je niet verwachten eigenlijk,iedereen denkt dat het altijd maar vanzelf gaat.Ik ben van mijn zoontje de eerste maand meteen zwanger misschien wel geluk ik weet het niet,in die periode was ik er totaal niet mee bezig en ik was zooooo blij haha begrijp je vast wel ;-) hij is echt een godsgeschenk hihi...
En over die ha ik krijg hem wel zover haha,hij weet ook dat mijn man medisch is en het verhaal erom heen...ik wil als het wel zover moet komen het ook het liefst zo snel mogelijk,en ja dat het pijn doet dat zal best wel,bevallen is ook niet alles he dus tja ik heb het er wel voor over..Aangezien dit voor mij ook de laatste zal zijn die ik krijg, moet het medisch gebeuren dan he,want 2 x zoiets prrrr dat lijkt me helemaal heftig hoor.

xxx nice

hey,

Ja ik kan ook niet heel de dag kijken moest vandaag werken was niet zo leuk had een aanvaring met me werkgever dus ik was niet zo blij. Maar dacht nu ga ik toch even kijken of je nog wat geschreven had. Ik heb nog naar je Weblog gekeken dat doe je pas zag ik? en ben jij dat op die foto?

ja het is een vervelende weg de medische weg maar ben toch heel blij dat de wetenschap zo ver is. Toch?

ik ga maar even bankhangen was een vermoeiende dag en ben benieuwd wat me morgen te wachten staat want ik ging dus met ruzie weg. maar ja nieuwe dag nieuwe kansen.

spreek je morgen weer.

groetjes
Patricia

Heej Patries,

Ja dat ben ik op de foto klopt.Ik heb al tijden een weblog hoor.Haha ook eentje voor me zoontje maar die is beveiligd.
Wat naar dat je gezeur had op de werkvloer zeg,toch niks ergs hoop ik?
Ik ben niet werkend maar mijn man is ziek en ja ik ben soms hele dagen alleen en dat valt best wel zwaar..

Lekker tv kijken haha daar heb ik ook zin in,ga ook zo ff bankhangen ben ook erg moe tja wat wil je met een dreumes haha...

Ik spreek je wel weer.
heb ook msn als je dat leuk vind.

slear_grakuma@hotmail.com beetje vreemd email misschien maar ik heb die al tijden hihi.

xxx nice

Heb me laptop maar meegenomen naar de bank wou toch nog even internetten.

Ja het was best beetje vervelend hij zij nare dingen tegen me dat ik tegen tegenslagen moet kunnen. Maar ik heb echt een rotjaar achter de rug dus werd echt heel boos op hem en ik kan nogal opvliegerig uit de hoek komen dus ben weggelopen voordat ik dingen zou zeggen of doen waar ik later spijt van zou krijgen.

Ben inmiddels weer beetje bijgekomen hoor. Maar ben serieus aan het nadenken over een andere baan, ik werk hier nu 5 jaar en ben beetje de uitdaging kwijt en sommige mensen zat en dat botst nog weleens. Dus ik ben benieuwd wat me morgen te wachten staat. ik werk 40 uur en zit in de financiele dienstverlening.

Vind het beetje raar jij hebt zoveel rottigheid en ik kom met zo'n zeur verhaal. Maar ik wil gewoon de stap durven zetten naar een nieuwe baan maar wil me zekerheid niet kwijt zeker nu we voor een kindje gaan stel dat ik zwanger ben als ik net een nieuwe baan heb. Ben ik straks me baan kwijt. ach we zullen zien hoe het loopt.

ik heb je toegevoegd op me msn dus kunnen we ook zo kletsen gezellig!!!

groetjes
Patricia

Hai,

Geeft niks hoor je hart uitluchten moet kunnen toch,ik praat er in het dagelijks leven bijna niet over ben iemand die het graag wil wegdrukken ook niet goed hoor maar zo heb ik hetzelf onder controle he.Ik hoop voor je dat je een leuke baan zult vinden is tegenwoordig ook erg moeilijk he,maargoed je werkt fulltime dus dat is denk ik dan iets makkelijker dan partime.

Ik spreek je vanavond misschien wel ff op msn,als de rust hier in huis is haha...

xxx Nice

hoi hoi,

zo ben gelukkig weer klaar voor vandaag met werken, ging er opgefokt heen maar het is allemaal meegevallen ik morgen of volgende week nog wel een gesprek krijgen.

maar ik deed ook altijd alles wegkroppen maar toch is het belangrijk om over dingen te praten. Iedereen doet het op zijn eigen manier maar het is niet niks wat jullie doormaken dus dat doet wel wat met je en vroeg of laat komt het er een keer uit geloof me! heb vorig jaar in december met een burn out thuis gezeten. maar ja het gaat nu gelukkig een stuk beter dus  nog 1 week mogen we weer klussen daar  zijn we blij mee.

ik weet niet of ik vanavond nog achter de laptop ga want ik heb een afspraak vanavond. Misschien ben ik op tijd thuis maar dan zie je me wel online

groetjes
Patricia  

Terug
Bovenaan