gyn weet geen raad meer en ik ook niet!!!

hallo meiden, ik heb een nieuw onderwerp geopend omdat er niemand reageerde op mijn andere topic( ik weet het niet meer) ,
ik heb  vanmorgen de keuze gekregen wat ik nu op dit moment zou willen??
ik ben nu al 12 dagen ong ? twee weken te vroeg! ik had eigenlijk nu pas ong moeten worden, maar het zit daar allemaal niet goed!!
maar omdat ik nou nog steeds vloei, en er nog geen actie bij de eitjes mag ik kiezen of dat ik weer een provera kuur wil zodat het stopt en dat er opnieuw een eirijping komt of dat ik afwacht tot dat ik vanzelf stop met vloeien en dan kijken wanneer er weer een eitje uit zich zelf rijpt en springt??
nu heb ik vanmorgen gezegd dat ik af wil wachten tot vrijdag en als ik dan nog ong ben dat ik dan met de provera begin, ze wil me zoiezo vrijdag zien om weer een echo te maken en te kijken of er weer wat veranderd is??maar doe ik hier wel goed aan??
ik weet het eerlijk gezegd niet, maar ik heb het niet zo op die provera want die werkte de vorige keer al niet zoals het moest dus laat staan nou wel,
zouden jullie hetzelfde doen als mij of niet??
ik hoor graag van jullie wat jullie er van vinden ,
dikke kus  ,wendy

Hoi meissie,
ik ben je hier maar gaan zoeken want ik hoorde maar niets.
o wat een ellende waar je in zit.
ik zou het ook heel moeilijk vinden om te beslissen wat het beste is.
heb je niet aan de gynacoloog gevraagd wat het beste is?
Echt moeilijk voor jullie nu.
Ik hoopd dat jullie er samen uitkomen.
Gr lisette

Hoi,

Wat vervelend voor je.
Ik zou echt niet weten wat ik zou doen als ik in jouw schoenen stond. Ik hoop voor je dat je vrijdag een besliising kan nemen. Maar wat wil de gyn verder gaan doen als dit niet lukt/werkt?

Gr Ester

Hoi Wendy!

Het zit je ook niet mee he meid. wat een gedoe zeg.
Ik heb zelf ook al een paar keer provera gebruikt maar moet zeggen dat ik er geen last van heb gehad. weet je zeker dat het daar door komt, kan het niet ergens anders door komen?? ik hoop dat je gyn je iig vrijdag meer kan vertellen want die onzekerheid is alles behalve prettig.

Ik wens je veel succes en hopelijk verdwijnen die vervelende duiveltjes snel!

xxx Niekje

Hoi Wendy

Ik heb dan wel niet hetzelfde gehad als jij, maar kan je wel vertellen wat ik gedaan heb. Ik heb 2 jaar geleden mijn eerste miskraam gehad, de bloeding heeft toen 3 maanden geduurd. Ik kreeg uiteindelijk primulot (doet hetzelfde als wat jij hebt gekregen). Na wikken en wegen (bijsluiter lezen) ben ik er nooit mee begonnen en stopte het vanzelf 2 weken nadat ik bij de gyn met het recept weg ging.
Helaas sta ik nu voor de keus om primulot te moeten gebruiken. Na mijn laatse miskraam denken ze dat er  een ei groeit en dat dat na anderhalve week te zien is op echo, maar mijn voorgeschiedenis is daar niet na, dus bij mij is er weer een behandeling gestaakt voordat er iets te zien is.
Ik hoop dat er vrijdag voor jou duidelijkheid is. Succes met het maken van de keus.

Liefs

Lydia

hallo lieve meiden, ik heb nu de beslissing genomen om het nog een paar dagen   af te wachten, tot vrijdag en dan gaan we weer beginnen met provera, en dan ga ik van de week maar eens bellen naar een andere dokter!! misschien dat ik ergens anders wel goed word geholpen je weet maar nooit,
maar zo kan het ook niet langer, ik , wij, worden er niet vrolijker van als ik als maar ong blijf!!
maar ja we wachten gewoon af, en als we het echt niet meer houden dan gaan we varen door de rode zee!!! haha ,
tot snel, xxx wendy

hallo Wendy,

Nou meid het zit je allemaal niet mee....
De gyn zou je toch juist moeten vertellen hoe en wat... als die het al niet weet... wie dan wel....
Misschien een andere arts die er zijn/haar visie op kan geven.

Toi toi toi in elk geval.
Liefs mama Peet

Terug
Bovenaan