gyn weet geen raad meer en ik ook niet!!!

Lieve Wendy,
Verstandige beslissing !
Niet te lang wachten  hoor, dat levert geen uitsluitsel op en praten kan nooit kwaad
Wie weet hoeveel duidelijkheid een andere arts je kan geven !
Wij hebben dezelfde keuze gemaakt. Wij hebben volgende week een intakegesprek bij een ander ziekenhuis want het zh waar we nu onder behandeling zijn noemt onze 4 niet gelukte tp (1 x  'vers' + 3 x cryo) gewoon 'pech'
Daar kunnen wij dus allebei niet mee leven dus gaan we de gang naar Belgie maken

Veel sterkte en ik hoop dat je heel snel duidelijkheid krijgt (en dat het vloeien ophoudt want het is naast heel vervelend ook nog eens heel ongemakkelijk !)

Liefs, SunshineJo

hoi hoi
Sunchinejo, ik hoop echt dat het daar voor je wel goed afloopt, want je gunt het natuurlijk iedereen,
maar ik begin eigenlijk er steeds een beetje aan te twijfelen of ik dit allemaal wel wil, maar ik denk dta jullie dit allemaal ook wel eens gedacht hebben maar daarna het weer pos in gezien hebben!!
dus we wachten vrijdag nog wel even af en dan ga ik daarna toch eens verder bellen,
voor iedereen een dikke kus,
tot snel,

hallo meiden, ik ben nog steeds ong, maar wat het rare nou is dat ik nu weer zulke buikpijn krijg net als ik die heb als ik mijn eisprong heb??? als jullie het snappen dan   snap ik het ook!!! ik weet natuurlijk niet of dat dat ook zo is , want eigenlijk kan het niet,maar waar komt die buikpijn dan weer van af?? ik hoop echt dat ze me morgen echt wat meer kunnen vertellen want zo wordt ik er ook niet goed meer van, ik voel me beroerd , duizelig, de gyn zegt dat dat allemaal door mijn ongi komt omdat ik nu al zolang vloei,
nou dan maar hopen dat het snel zakt dan ga ik me ook weer wat beter voelen!
tot snel weer,
xxx wendy

een vriendin van mij vloeie ook voor langere tijd. Het bleek dat bij haar er telkens adertjes knapten. Zou het kunnen dat dit bij jou misschien ook zo is?

Sterkte meid!

Liefs Leah

hoi meiden, noe ik ben weer in het ziekenhuis geweest,
en nou blijkt omdat ik nog steeds vloei dat ik een bloeding heb maar zonder eisprong te hebben gehad, en mijn gyn zegt het is 1 woord gewoon kut!!ik heb nu weer een kuur provera gekregen om de bloeding te laten stoppen en dan moet ik over 10 dagen weer terug komen en dan gaan ze kijken of dat er inderdaad wel weer een eitje aan het groeien is?? omdat er nu helemaal geen activiteit is?? en is het zo dat ik donderdag nog vloei moet ik toch weer terug komen en dan kijken ze wat ze dan op dat moment kunnen doen , omdat ik eigenlijk zou moeten stoppen met vloeien een dezer dagen?? ik hoop het wel want ik heb het wel voortaan gehad met die rommel!! en ik heb ook bloed moeten laten prikken om te kijken of dat ik geen bloedarmoede inmiddels heb ivm het lange vloeien? moet ik maandag even voor bellen, en dan horen we het wel weer verder,
maar de cystes zitten er nog wel steeds daar is nog geen verandering in gekomen, dus daar kwam ook de bloeding ook niet vanaf, en ook niet van de bloedvaatjes want dat zit dan aan de buitenkant en bij mij komt het echt van de binnenkant??zegt de gyn dan he want ik weet het op dit moment niet meer zo allemaal , met al die rare woorden enz.....ik moet zoveel onthouden wat ze allemaal vertellen, maar ik wil maar 1 ding en dat is dat ik stop met ong zijn, en als tweede natuurlijk dat ik ooit weer zwanger mag worden, maar eerst het 1 en dan het andere,
we sukkelen gewoon verder, nou meiden dit was mijn verhaal weer voor vandaag, het is wel lang maar ik wil het allemaal wel goed uitleggen haha,
tot snel,
xxxx wendy

Terug
Bovenaan