gyn weet geen raad meer en ik ook niet!!!

ha Wendy!

Wat een gedoe allemaal zeg. Kan me goed voorstellen dat je het onderhand wel beu bent hoor. Het lijkt me ook geen lolletje zo lang vloeien.
Nou ik hoop dat de provera snel zijn werk gaat doen en dat dan idd van het een het ander komt .

Veel succes!

-X- niekje

hallo meiden , ik heb vandaag voor de derde keer de tablet ingenomen ik hoop toch echt dat het gaat werken want nu ben ik nog steeds flink ong!!
ik moet morgen toch naar de gyn bellen voor de uitslag over het bloed of dat ik bloedarmoede heb,
en dan vraag ik meteen wanneer die provera ongeveer zou moeten gaan werken??
dan weet ik of dat dit wel klopt,
nou meiden allemaal een heel fijn weekend en tot snel,
xxx wendy

hey meiden net naar de gyn gebeld en mijn bloed was gewoon goed. alleen nu wordt ik vanmiddag wel terug gebeld of dat ik misschien eerder terug moet komen omdat ik nu nog steeds vloei,en datis eigenlijk niet goed het had al een heel stuk minder moeten zijn,maar dat is het niet , ja effe na mijn tablet dan gaat het wel, maar zo gauw die eigenlijk bijna uitgewerkt is dan begint de ellende weer flink,
dus maar even afwachten nog,
tot snel weer,
xxx wendy

Hoi Wendy

Wat een ellende dat de bloeding niet stopt. Ik hoop niet dat je mijn record van 3 maanden gaat doorbreken.
Ik hoop dat die pillen eindelijk eens doen wat ze moeten doen en dat alles snel over is.

Liefs

Lydia

hoi lydia ik hoop het toch niet dat ik het zo lang ga volhouden,
ik voel me nu al zo klote laat staan over 3 maanden,
ik heb vandaag weer onderzoeken gehad en nu moet ik weer afwachten tot maandag en dan gaan ze weer verder kijken of dat er activiteit is , er zaten nu wel eiblaasjes dus ik was niet in de overgang gelukkig zou wel kunnen , maardat is toch gelukkig niet, nu heeft wat dingen er van onderen uit gehaald en op kweek laten zetten wat weet ik eigenlijk niet ik weet alleen dat het bloederig eruit zag, want hij willde weten waar de bloeding nu vandaan kwam,
dus ja ik hoop dat ik maandag dan meer te weten kom,
we zien het wel, laat eerst de ong maar stoppen want daar word ik ook niet goed van,
nou meiden ik hou jullie op de hoogte,
xxx wendy

Hé meid,
Gatver wat vervelend. Ik hoop echt voor je dat de medicijnen gauw aanslaan en dat het stopt. Als je zo lang ongi bent is echt niet fijn. Heb je er dan ook flinke krampen bij of valt dat mee?

Succes

Liefs Leah

nee ik heb niet echt buikkrampen maar eigenlijk zeurderige pijn, is wel te houden maar ik ben gewoon zo moe, enz... ik hoop ook echt dat het heel snel weg is,
tot snel weer,
xx wendy

Terug
Bovenaan