Hé RUMA!

A

Anoniem

Guest
Hé Ruma,
ja hoor ik ben er nog steeds en heb jou ook al lopen zoeken maar kon je niet vinden.
leuk om te lezen dat het goed met je gaat afgezien van de zw.sch.kwalen.
hier gaat ie ook lekker, ben vandaag 12 wk en 3 dgn. dus de jongens hebben het pas wereldkundig gemaakt heel leuk.
ze zijn heel blij dat er nog een broertje of zusje bij komt.
er zijn helaas wel veel mensen die ons een meisje menen te gunnen, alsof we met nog een jongen niet blij zouden zijn!?

a.s. donderdag krijg ik om 9.00 uur een nekplooimeting spannend, m'n moeder gaat mee en als alles goed is gaan we daarna de hele dag shoppen want ik moet echt een hele nieuwe zomer outfit.
en de jongens hebben natuurlijk ook het een en ander nodig.

m'n buik groeit lekker, was ie bij jou ook sneller dik dan bij de vorige 2?

hé ga nu m'n hondje uitlaten, tot snel meid!

Kus; Sannie

Hej wat leuk was mijn eerste reactie: een oproepje voor mij!! Ik heb gisteravond nog gekeken, maar dus volledig je oproepje over het hoofd gezien. Nu kunnen we wel lekker hier verder kletsen!!

Spannend zo'n echo. Wij hebben eigenlijk bewust niet voor de nekplooimeting gekozen, maar dat weet je vast nog wel.

Beeb is in ieder geval druk bezig op bepaalde tijden. Dan merk je echt dat hij wakker is. Altijd wel erg fijn om te voelen. Op dit moment zit 'ie nogal hoog, dus brandend maagzuur de hele dag door....

Hier is dat ook: constant opmerkingen over: en nu een meid, want je hebt al 2 knullen, of nog erger: nu moet het eens leuk worden voor mama dus er moet een meisje   bij. Alsof 3 knullen niet leuk zijn.

De laatste nachten heb ik steeds gedroomd dat ik in verwachting van de 4e was. Wel bizar dat ik de 2 oudste wel in mijn droom zag en de derde lag steeds in bedje te slapen, dus die "zag" ik niet, terwijl hij er wel was.

Zo, even mijn boterham eten en weer verder met werken.

Tot snel!

Kus, Ruma

Hoi Ruma,
Ben gisteren voor controle bij de HA geweest, alles was goed maar hij kon het hartje niet vinden, hij is wel 5 minuten bezig geweest met die doptone maar helaas.
wel een beetje naar want bij m'n 2e   hoorden we hem al met 10+4 weken en gister was ik 12+4 weken.
hij zei dat misschien de placenta er voor lag maar ik ben pas weer gerust als ik donderdag het hele kindje + hartslag heb gezien.
tot dan ga ik m'n tijd een beetje vullen met naar zwemles gaan m'n moeders haar doen werken (morgen) en een beetje poetsen in huis enzo.
dan is het zo weer donderdag 9.00 uur.
ik laat je zo snel mogelijk weten hoe het is gegaan, waarschijnlijk s'avonds pas.
groetjes: Sannie.

Hej Sannie,

dat is wel balen, maar geen man overboord hoor; bij mij hoorde ze het hartje ook nog niet toen ik 13+5 was. Ik heb inderdaad de placenta aan de voorwand liggen. Bij de tweede had ik het aan de achterwand, waardoor ik het al bij de eerste controle van 11,5 weken kon horen. Maar ik duim voor je dat alles gewoon goed gaat (is het zit gewoon goed, punt uit!!). Wat is je uitgerekende datum?

Vandaag even de laatste werkdag gehad. Eindelijk vakantie: 2 weken. 10 mei moet ik weer beginnen en dan nog 15 echte werkdagen waarin een hele hoop moet gebeuren. Deze vakantie gaan we gebruiken om de jongenskamer te verven etc. De jongens komen op 1 kamer te liggen: FEEST!! Ze moesten natuurlijk wel een stoere kamer hebben, dus het wordt een drakenkamer! Bij Ikea hadden ze heel veel leuke drakenspulletjes en net niet te eng.

Succes vrijdag en ik denk aan je!

Kus, Ruma

Zwangerschapsdementie in de hoogste graad: succes donderdag!

Hoi Hoi,
Zo, jij (en m'n moeder) weet me tenminste een beetje gerust te stellen.
ben best een beetje zenuwachtig maar gelukkig is het nu snel morgen, heb het heel erg druk gehad vandaag op werk en ging daarna bij m'n moessie eten met de jongens, mannetje heeft avonddienst, dus deze dag is ook alweer bijna om, ben moe dus ga zo lekker naar bed.
ik ben waarschijnlijk 1 november uitger. maar morgen (2e echo) weet ik het zekerder.
en jij?   volgens mij in juni of juli toch?

zijn jullie al uit de namen en hebben je jongens mee geholpen met bedenken?
hé stoer zeg zo'n drakenkamer, dat zal wat worden 2 van die schurken op een kamer, leuk voor hun maar voor jou en je man...?

groetjes en tot morgen; Sannie

Ik duim heel hard voor je!!! maar ik ga er toch gewoon vanuit dat alles goed is!!

Over een uurtje de kids bij oma afzetten en dan heerlijk naar Scheveningen! Ik vind het wel jammer dat ik zover van zee woon, maarja, Z-Limburg heeft ook zijn charmes. De mannen moeten het dus een dag en nacht zonder mij stellen! Ben benieuwd.

Verder hier niet zo heel veel nieuws. Morgen wordt het bedje van de jongste tijdelijk naar de kamer van de oudste verplaatst, kunnen ze alvast wennen om in 1 kamer te slapen. En nu hebben ze nog mei-vakantie, dus dan maakt het niet zo heel veel uit als ze langer doorfeesten!

Ik ben morgen 30 weken zwanger, ben uitgerekend voor 6-7. Op 8-6 heb ik mijn laatste werkdag tot 1 november!!!!!

Zo, ga snel douchen!

Kus  en succes!

Ruma

Hé Ruma,
Leuk dat je er nog even lekker tussenuit gaat, je hebt groot gelijk!
Vanmorgen bij de nekplooimeting was alles super oké, was meteen aan de beurt en toen ze dat ding op m'n buik zette zag ik het meteen, dit is OKÉ.
een mooi kindje van 7.1 cm, het hartje klopte als een trein en de nekplooi was zo klein dat ik een kansberekening heb van 1 op 7757 dus mijn dag was ook weer goed.
m'n moeder kreeg helemaal traantjes toen ze 'sofietje' zag.
 daarna natuurlijk lekkes shoppen, nou dat hebben we gedaan, heerlijk.
totdat ik thuis kwam, tas kwijt van de h&m, m'n moeder bellen, nee die had 'm ook niet, de winkels bellen waar we waren geweest maar nee hoor ook niks natuurlijk BALEN.
dus toen maar even naar de babystunter nog twee shirts gehaalt want ja in je winterkleding naar je werk is ook niks met deze temperaturen.
dus dat waren even hele dure shirtjes deze ronde helaas.

ben het nu wel spuugzat dus ga zo lekker douchen en m'n mandje opzoeken.

o ja, ben iets eerder uiger. 30 oktober ipv 1 november.
18 juni de 20 weken echo, ook weer spannend, weet jij trouwens wat het word (niet vertellen hoor!)
kus ik hoor van je; Sannie

Terug
Bovenaan