A
Anoniem
Guest
Hé Ruma,
ja hoor ik ben er nog steeds en heb jou ook al lopen zoeken maar kon je niet vinden.
leuk om te lezen dat het goed met je gaat afgezien van de zw.sch.kwalen.
hier gaat ie ook lekker, ben vandaag 12 wk en 3 dgn. dus de jongens hebben het pas wereldkundig gemaakt heel leuk.
ze zijn heel blij dat er nog een broertje of zusje bij komt.
er zijn helaas wel veel mensen die ons een meisje menen te gunnen, alsof we met nog een jongen niet blij zouden zijn!?
a.s. donderdag krijg ik om 9.00 uur een nekplooimeting spannend, m'n moeder gaat mee en als alles goed is gaan we daarna de hele dag shoppen want ik moet echt een hele nieuwe zomer outfit.
en de jongens hebben natuurlijk ook het een en ander nodig.
m'n buik groeit lekker, was ie bij jou ook sneller dik dan bij de vorige 2?
hé ga nu m'n hondje uitlaten, tot snel meid!
Kus; Sannie
ja hoor ik ben er nog steeds en heb jou ook al lopen zoeken maar kon je niet vinden.
leuk om te lezen dat het goed met je gaat afgezien van de zw.sch.kwalen.
hier gaat ie ook lekker, ben vandaag 12 wk en 3 dgn. dus de jongens hebben het pas wereldkundig gemaakt heel leuk.
ze zijn heel blij dat er nog een broertje of zusje bij komt.
er zijn helaas wel veel mensen die ons een meisje menen te gunnen, alsof we met nog een jongen niet blij zouden zijn!?
a.s. donderdag krijg ik om 9.00 uur een nekplooimeting spannend, m'n moeder gaat mee en als alles goed is gaan we daarna de hele dag shoppen want ik moet echt een hele nieuwe zomer outfit.
en de jongens hebben natuurlijk ook het een en ander nodig.
m'n buik groeit lekker, was ie bij jou ook sneller dik dan bij de vorige 2?
hé ga nu m'n hondje uitlaten, tot snel meid!
Kus; Sannie