Hé RUMA!

Even een kort copy/paste-verhaaltje:

Ik was vanavond bij de VK. ben nu 31+5 weken. Alles was in orde. Beeb was het duidelijk niet mee eens dat er aan mijn buik werd gevoeld en schopte dus ook flink. Verder lag 'ie al mooi met het hoofdje beneden (voelde ik ook al). Al met al, alles ok. Moet over 2 weken (=23 mei)  weer terug.

Ik slaap de laatste tijd ook erg slecht. Val wel meteen in slaap, maar word rond 3 uur wakker omdat ik moet plassen en dan is het dus over en uit. Gelukkig heb ik me geen bult gelopen, wel vaak blauwe plekken op mijn bovenbenen omdat ik te snel de bocht om loop om weer in mijn nestje te duiken.Vanaf morgen moet ik weer werken en ik heb er helemaal geen zin in....  

Gelukkig dat  het kaartje terug kon worden genomen. Je bazin is echter niet iemand van het meelevendste soort, of vergis ik me hierin?

Zo, ga naar bad en naar bed!!

Kus, Ruma

Hoi,
Fijn dat alles goed gaat met jou en je beeb, en niet lekker maar wel fijn dat ie zich flink laat voelen.
Ik heb gisteravond in bed onze beeb voor het eerst gevoelt, heel snel en kort.

Nee mijn bazin   kan zich niet zo goed in een ander inleven, alleen als het haar uitkomt.
Vroeger kon ik me dat heel erg aantrekken maar nu laat ik niet meer over me heen lopen, zei ik eerst altijd meteen ja als ik extra moest komen werken, nu zeg ik ; ik zal het even nakijken, morgen hoor je het van me.
Dat is een stuk rustiger voor mij en mijn gezin.
al probeert ze het nog steeds hoor, en het is echt geen onwil maar ik kom alleen als mijn man thuis is zodat ik geen extra oppas hoef te regelen (m'n moeder) want die werkt ook nog steeds en die van haar zijn al met de vut.
Ik werk niet voor niks 2 dagen! dat zij er nou voor kiest om 5 dagen per week te werken en dr kindjes bij opa en oma onder te brengen, dat is echt niet mijn keus, al worden het stiekem wel steeds meer uren, ik ga al snel weer naar de 3 dagen per week want overwerken (voor uren!) kan ze heel goed inroosteren!!!

GAAAAAAAAAP,ga lekker naar m'n bedje.
Sannie.

, hier ben ik dan weer.....

Ik heb echt een super druk weekend gehad: mijn oom en tante uit Duitsland kwamen vrijdagavond logeren tot zondag, want de jongste was gisteren jarig en dat werd zondag gevierd. Zij hebben zelf geen kinderen en dat leidt er toch wel toe dat ze voor sommige dingen iets minder begrip hebben. Zaterdagmiddag was ik zo moe, dat ik toch maar even anderhalf uur op bed heb gelegen. Zondag dan de verjaardag van  onze jongste  (heel erg druk) en 's-avonds toen het bezoek weg was, hebben mijn moeder en haar man ons nog geholpen met opruimen en dweilen. En hork wat ik ben: vergeet ik het moederdagcadeau aan mijn moeder te geven!!!!!! Maar ik ga morgenochtend even naar haar toe.

Nog 11 dagen werken. Nu een lekker lang weekend, morgen is mijn niet-werkendag en donderdag en vrijdag is het bedrijf gesloten. Heerlijk. Bij ons in het dorp is dan Kermis, dus even met de knullen er naartoe gaan. Vinden ze prachtig.

Met het slapen op 1 kamer gaat steeds beter. We moeten echter de jongste 's-middags geen dutje meer laten doen, want dan is hij 's-avonds niet kapot te krijgen en houdt zijn grote broer wakker.

, Ruma

Hello,
Ja daar ben ik weer, sorry maar had het erg druk en was niet helemaal fit, gisteravond zou ik je gaan schrijven maar heb uiteindelijk 2 en een half uur met m'n vriendin aan de telefoon gehangen, die heeft nu zw.sch.verlof en is zo opgezwollen dat ze bijna uit d'r vel scheurt.   ze moet nog 5 weken.
Deze week ben ik een beetje geschrokken, verloor dinsdag wat bloed en woensdag weer, heb de hele week al hevige buikpijn (nu trouwens niet) voel gelukkig wel het kindje af en toe bewegen.
morgen gelukkig een controle bij de HA om kwart voor 9, kan ik me niet de hele ochtend gek lopen maken.

Ook nog wat leuks hoor!
Ben van de week naar behang wezen kijken, wat moeilijk!!!
ik heb wel wat heel gaafs gevonden maar we wachten even de 20 weken echo af, m'n man wil weten wat het is en dan passen we daar de kleur op aan.
dus gaat het kamertje dan mooi op slot!
Morgen nog 4 weken dan hebben we die echo om 19.00, kunnen mijn man én mijn vader ook mee.
Gezellig.
We vragen dan aan de echoscopiste of ze het op wil schrijven als ze kan zien wat het is want mijn vader mag én wil het dus niet weten.
tot snel!
 Sannie.

Sannie: ik hoop dat alles goed is. In ieder geval fijn dat je beeb nog voelt schoppen!! Ik duim en wacht met smart op je berichtje.

Vandaag mijn baas gezegd dat ik deze week rustiger aan wil doen. Ik heb nu morgenmiddag en donderdagmiddag vrij. Begint gelijk een lekker  lang weekend. Vanmiddag tegen half 3 was ik echt bekaf. Dan is 4 dagen werken toch net iets teveel. Maar ik wil mijn werk fatsoenlijk overdragen, dus dan maar oplossen met verlof.
In de pauze even naar de Hema geweest om een voedingskussen te kopen, hadden ze geen enkele meer en ze wisten niet of die deze week nog kwam (of überhaupt binnen afzienbare tijd). Grrrrr. Dan maar een nieuw aankleedkussen gekocht en ik kon de verleiding niet weerstaan om nog een paar schattige rompertjes mee te nemen! Beeb hoeft niet alleen maar gedragen spullen te dragen!! En aangezien het vakantiegeld binnen is, kan ik ook wat meer shoppen .
Manlief begint morgen eindelijk de babykamer te verven en zijn streven is om dat ook maar meteen morgen af te hebben. Ben benieuwd. De eerste kleertjes, luiers, badcapes e.d. zijn al gewassen en wachten om te worden gestreken....

Liefs, Ruma

Hoi Ruma!
Zo, is je mannetje al begonnen met schilderen?   HiHi die heeft er zin in...
Bij de HA was gelukkig alles goed, ik vertelde wat er aan de hand was en toen ging ze gelijk voelen en luisteren en toen hoorde we gelukkig het hartje kloppen als een trein, daarna ging ze pas mijn bloeddruk meten en die was ook goed 107/64.
dus ik ben weer helemaal blij en gelukkig.

Even iets anders, heb jij al iets leuks voor aan de muur in de babykamer, anders heb ik hier een leuke site voor je, kan je zelf een schilderijtje samenstellen en laten maken voor een leuk prijsje.
www.my-line.nl
en nog een hele leuke;
koekelijn, die heeft ook hele schattige schilderijtjes.
Kijk even, zo leuk!

tot snel; Sannie.

Hoe is het eigenlijk met die andere meides???

Hej Sannie,

Gelukkig dat alles goed is! Weer een hele geruststelling (ook voor mij).

Vandaag is mijn vader nog even geweest. Hij is vandaag jarig. Aangezien hij in een klein appartementje woont, komt hij 1x per week naar ons toe om de jongens te zien! Morgen moet ik voor de verandering werken, iets eerder pauze nemen omdat ik ook nog een 10-minutengesprek heb op school van de oudste. Daarna weer terug naar werk en om 5 uur naar de VK. Beeb is erg onrustig, lijkt alsof 'ie weinig ruimte heeft.

De jongens gaan trouwens de eerste 2 weken van juli met mijn moeder en haar man naar de camping (bij ons in de buurt). Kon ik of nog wat uitrusten voordat de beeb komt (ben 6-7 uitgerekend) of een paar weekjes genieten van de beeb alleen. Moet zeggen dat ik het heerlijk vind .

Manlief heeft vandaag alles geverfd. Ziet er weer mooi en fris uit. Nu nog wachten totdat alle verflucht is verdwenen en dan kan ik beginnen met inruimen. Vanochtend stond ik al te strijken   om 6 uur (die stomme vogels met hun fluitconcert dat al om 4 uur 's-ochtends begint...).

Mer RW gaat het zover goed. Zij is 11-7 uitgerekend en heeft nu al verlof (zucht, was ik maar niet zo dom geweest...). Voor de rest "spreek" ik niemand meer.

Groetjes, Ruma

Terug
Bovenaan