Hé RUMA!

hej Sannie,

Geweldig dat alles ok is. Toch weer een pak van je hart denk ik zo!!

Balen van je kwijtgeraakte tas! Is mij ook eens gebeurd, gelukkig hadden ze hem toen wel nog teruggevonden!

Tarzan was trouwens fantastisch. Schitterend decor, goede acteurs en supen acrobatiek. Echt de moeite waard.

Zo, ga even verder lezen en dan weer naar de jongens!

Liefs, Ruma

Goedemorgen Ruma,
O, dus je was bij Tarzan geweest, dat is even gaaf zeg!
Heb je nog 'wilde' plannen  voor vandaag?
Wij (hummie heeft een vrije dag genomen) gaan straks even naar de place to be in ons dorp, daar word van alles gedaan voor de kids, leuk, dan kom je weer allemaal bekende tegen die dan dus voor het eerst zien dat er nóg eentje bij komt...
Vanmiddag komt mijn 'vriendin' waar ik vorig jaar mee heb gebroken met d'r man en kinderen een bakkie doen.
Ik had écht even een time out nodig maar ze bleef aan me trekken dus hebik toen na 2 jaar hard nadenken onze vriendschap van 16 jr verbroken, dat doet heel erg zeer.
Maar was wél goed voor mijn innerlijke rust.
Nu zijn we ruim een jaar verder en zijn we weer voorzichtig aan de praat geraakt en weet je... zij mist mij en ik haar!
Maar laten we het   voorzichtig opbouwen en vooral vóóruitkijken en   niét achteruit.
Dus dat is leuk én spannend.

Even iets heel anders, doen jullie aan peetooms/ peettantes?
wij wel maar het is nu toch wel heel erg moeilijk om de juiste persoon te vinden.
Bij de 1e hadden we de peetoom en peettante van mijn (overleden)broer, bij de 2e hadden we hun zoon/mijn allerliefste neef maar om nu wéér iemand uit hetzelfde gezin te vragen... nee, de familie van m'n man woont te ver weg (Croatie) , hoe doe jij dat?

Groetjes ; Sannie

Goedemorgen!!

Ik ben al een uur op en weet niet goed wat ik nu moet doen. Al een paar mokken koffie gedronken, krantje al uit. Boven staat alles op z'n kop vanwege het opknappen van de kamertjes, mijn man is aan het melken en de jongens liggen nog gezellig in bed (en dat blijft voorlopig wel zo.) Sinds zaterdag liggen ze samen op 1 kamer en het gaat redelijk goed. De jongste is eigenlijk degene die er één groot feest van maakt. Dan hoor ik hem echt roepen dat zijn broer wakker moet worden, maar die heeft er geen zin in!!

Gisteren hebben we niets speciaals gedaan met Koniginnedag. We wonen toch vrij afgelegen en dan moesten we weer op pad met de auto en daarbij moeten nu hoognodig de kamertjes aangepakt worden, dus zijn we daarmee begonnen. Hoe gaan jullie het doen met de kamers?

Wij hebben inderdaad ook peetooms en peettantes. Ik heb zelf geen broers en/of zussen, dus voor mij was het altijd al een gepuzzel. Bij de oudste en (nu nog) jongste hadden we van mijn mans kant een zus en van mijn kant mijn nicht (waar ik ook mee naar Tarzan ben geweest) en mijn tante. Nu voor de derde waren aan de kant van mijn man al alle familieleden geweest, maar we hebben toch zijn oudste broer gevraagd om peetoom te worden als het een jongetje wordt en zijn vrouw als het een meisje wordt. Van mijn kant heb ik mijn beste vriendin gevraagd (waar ik ook peettante van hun derde kindje ben).

Hoe voel je je nu eigenlijk? Nergens last van gehad tijdens de eerste 3 maanden? Ik moet eerlijk bekennen dat ik nu toch wel uitkijk naar mijn zwangerschapsverlof. Ik moet nog 15 dagen werken na mijn vakantie (8-6 is mijn laatste werkdag).

Hoor/lees je nog wel eens van de anderen die met je op het andere forum hebben geschreven? Ik schrijf nog op het juli-forum met RW en soms schrijft Reggie ook mee. Verder eigenlijk niet.

Zo, ga even verder lezen!

Groetjes, Ruma

Goedemorgen vroege vogel,

Lag je jezelf een beetje in de weg in bed?
De kamertjes... tja, dat probleem hadden we eigenlijk al opgelost voordat ik zwanger raakte.
Voor de oudste hebben we een hele nieuwe kamer gemaakt op zolder en voor de jongste kwam dan die andere kamer vrij dus hebben ze allebei een grote stoere jongenskamer en zo is dus de babykamer vrij gekomen.
die zou dan de computerkamer worden maar nu gaan we hem dus opnieuw behangen en hetzelfde laminaat leggen als op de hele bovenverdieping. (nieuwe baby nieuwe aankleding zegt m'n man)

De eerste paar weken was ik erg moe (dat vergeet je snel hé, hoe vreselijk moe je kan zijn) en toen ook nog telkens zo met vlagen misselijk maar ik mag absoluut niet klagen!   heb wel al een flinke buik en de HA zei dat het ook al meer boven m'n schaamben uitkwam dan gewoon.

Nee, met de andere meiden van mijn topic schrijf ik eigenlijk niet meer, zit ook alleen maar hier bij 'zwanger zijn'.
Hoe gaat het met ze, ook heel goed hoop ik?!   doe ze de groetjes van me !

Deze week heeft de oudste lekker vakantie, dus vandaag een lekker relaxt dagje van maken want morgen werken + een trainingsavond erachteraan, dat word wel 23 uur voordat ik thuis ben, donderdag ook werken en vrijdag extra van 9 tot 16.
Voor nu is dat eigenlijk een beetje te veel van het goede.

kus; Sannie

Hallo!

Gisteravond was ik echt bekaf, maar de kamer van de jongens is erg mooi geworden! Het was wel de moeite waard. De babykamer moet wel nog worden geverfd, maar dat is niet zo heel veel werk. Alles is al goed opgeslagen, dus als het kamertje is gepoetst, kan alles er zo in. De buik groeit ook goed en beeb is ook een echte druktemaker! Wordt nog wat dalijk met die 3 knullen (haha).

Vanochtend met de jongste nieuwe schoenen gaan kopen. Helaas heeft hij een lastige voet: breed met een hoge wreef. Dus ook altijd dure schoenen. Was weer 120,- Euro kwijt.... (wel voor 2 paar). Daarna nog lekker samen een ijsje gegeten en bij de Zeeman gezocht naar uitdeelpresentjes. Hij is over 1,5 week jarig. Wordt hij al 3!  Ze hadden hele leuk Cars-dingetjes (bekertjes, slingers e.d.) en niet te duur. Meteen ook voor de oudste meegenomen want hij is grote Cars-fan en eind juni jarig. Als mijn verlof begint, ga ik meteen knutselen voor school. Is dat tenminste al gedaan.

Zo, nog even verder lezen en dan even op bed liggen. De jongste slaapt net en de oudste gaat met papa op de trekker mee: rust!!!!!

Kus, Ruma

Hoi!
Héhé, 3 hele drukke werkdagen zijn voorbij, de trainingsavond was heel erg leuk én leerzaam en we waren om half 10 al klaar.
De bazin is deze week op vakantie en dat werkt net ietsje meer ontspannen en ik ben niet de enige die dat vind...maar ik snap het wel, het is haar eerste jaar als eigenaar dus dan zijn de omzetten heeeeel erg belangrijk.
ons bedrijf heeft meegedaan aan de Coifure Award en nu is mijn collega uit een ander filiaal genomineerd.
Toen ik nog maar net zwanger was vroegen ze me of ik dat ook mee wilde naar het C.A.feest (20.00 tot 5.00) ja natuurlijk zei ik toen, want er komen allemaal BNners en het is echt een heel gaaf feest, in het GALA.
maar nu kwamen gisteren de kaarten binnen (á 180 euro stuk) en nu kan ik er niet van slapen!!! ik wil niet.   ben dan natuurlijk 16 weken,
Het is op moederdag, waar haal ik een betaalbare galajurk outfit vandaan deze week, én ik ga het echt niet trekken tot zó vroeg in de ochtend, HELP hoe vertel ik dit aan mijn bazin?
Misschien kan ze mijn kaart doorschuiven naar iemand anders....

Het is een beetje bewolkt vandaag hé, ga straks lekker een bakkie doen bij m'n moeder, die heb ik al de hele week niet gezien even gezellig doen met m'n jongens.
Tot snel;Sannie

oei, dat is een probleem. Ik neem trouwens aan dat je dat kaartje niet zelf hoeft te betalen? Kun je niet aangeven dat je toen nog niet wist dat je zwanger was en dat je nu je 16 weken zwanger bent het niet trekt om tot in de vroege ochtend mee te feesten?
Anders moet je eens bij H&M kijken voor lange jurken!

Hier begint nu gelukkig toch de zon door te breken. Morgen zou het ook nog mooi worden en dan zou het weer gaan omslaan. Ach, het is goed dat er weer eens regen komt (zegt de boerin). Nog een paar daagjes vrij en dan moet ik donderdag weer beginnen. De vakantie is echt omgevlogen. De kinderen hebben in ieder geval een mooie meivakantie gehad  en konden  veel buitenspelen.

Morgen gaan we nog even naar een oldtimershow (organiseert mijn stiefvader, dus we moeten wel even gaan kijken!) en daarna naar de dierentuin, het Gaiapark in Kerkrade. Toch een hele mooie afsluiting van de vakantie.

Zo, ga nu een boterham eten.

Fijn weekend! , Ruma

Hallo,
Goedemorgen...., wat een nacht zeg, zeer slecht geslapen, wakkere kindjes snurkende man levensechte dromen veel plassen en nu heb ik een bult op mijn voorhoofd, was zo slaapdronken dat ik te snel de bocht om ging naar de wc en dus... tegen de muur opliep stom stom.
ben vandaag 15 weken (voor jou alweer een hele poos geleden) maar ik ben zo verschrikkelijk prikkelbaar, ik ontplof om alles en het vervelende is dat ik het zelf nog door heb ook . heel 'gezellig' voor m'n man want die word me een beetje zat zo.
gisteren werd ik overvallen door de vermoeidheid en heb van half 2 tot bijna 17.00 uur liggen slapen en als het aan mij lag nóg langer, had jij dat ook?
gelukkig was m'n man thuis en de oudste ergens aan het spelen dus kon ik er ook echt even aan toegeven.

O ja, over die kaarten voor dat gala (BUIKPIJN HAD IK ER VAN) zondagavond heb ik mijn bazin gebeld en het aan d'r verteld nou, daar kon ze niks mee want ze waren al betaald en ik moest maar mee..., nou oké dan dus ik op internet zoeken naar een zw.sch.galajurk + toebehoren, dat ging aardig wat kosten.
Belt ze een half uurtje later terug dat ze maandag schwarzkopf wel zou bellen of ze de kaart nog konden terug nemen .
Maandag om 11 uur belde ze terug, Het was gelukt, dus nu hoef ik niet mee, best jammer hoor maar ik ga het echt niet trekken nu helaas, volgende keer beter (als die komt).

Hé meid, ik ga nu even lekker douchen en met de jongste een bakkie doen bij m'n moessie, heeft m'n man ook even tijd voor zichzelf, het is zijn weekend vandaag...

Sannie.

Terug
Bovenaan