Hallo,
Goedemorgen...., wat een nacht zeg, zeer slecht geslapen, wakkere kindjes snurkende man levensechte dromen veel plassen en nu heb ik een bult op mijn voorhoofd, was zo slaapdronken dat ik te snel de bocht om ging naar de wc en dus... tegen de muur opliep stom stom.
ben vandaag 15 weken (voor jou alweer een hele poos geleden) maar ik ben zo verschrikkelijk prikkelbaar, ik ontplof om alles en het vervelende is dat ik het zelf nog door heb ook . heel 'gezellig' voor m'n man want die word me een beetje zat zo.
gisteren werd ik overvallen door de vermoeidheid en heb van half 2 tot bijna 17.00 uur liggen slapen en als het aan mij lag nóg langer, had jij dat ook?
gelukkig was m'n man thuis en de oudste ergens aan het spelen dus kon ik er ook echt even aan toegeven.
O ja, over die kaarten voor dat gala (BUIKPIJN HAD IK ER VAN) zondagavond heb ik mijn bazin gebeld en het aan d'r verteld nou, daar kon ze niks mee want ze waren al betaald en ik moest maar mee..., nou oké dan dus ik op internet zoeken naar een zw.sch.galajurk + toebehoren, dat ging aardig wat kosten.
Belt ze een half uurtje later terug dat ze maandag schwarzkopf wel zou bellen of ze de kaart nog konden terug nemen .
Maandag om 11 uur belde ze terug, Het was gelukt, dus nu hoef ik niet mee, best jammer hoor maar ik ga het echt niet trekken nu helaas, volgende keer beter (als die komt).
Hé meid, ik ga nu even lekker douchen en met de jongste een bakkie doen bij m'n moessie, heeft m'n man ook even tijd voor zichzelf, het is zijn weekend vandaag...
Sannie.