haargroei!

....oh ja, dat heb ik ook, ik kan op het moment ook niet tegen kettinkjes die niet van zilver zijn....
Daar krijg ik ook van die pukkeltjes van in mijn nek.

hey meiden,

mijn zwangerschaps kwaaltjes zijn over het algemeen: vergeetachtig ( zwangerschapdementie)
lachbuien, moeheid en soms wordt ik zo boos op mijn man dat ik keihard begin te gillen want anders zou ik hem geslagen hebben. Puistjes in me hals en op mn decollete. Ik heb ook vaak last van gas (heb ik trouwens nog bij niemand gelezen), wanneer ik opsta van de bank of het bed en als ik moet lachen waardoor ik veel meer moet lachen.

Geniet van deze warme dagen,
veel liefs
M

Ehm... All of the above...
En dan vooral vergeetachtigheid, bekkenpijn en emotional rollercoaster.

Ohja, en wat ik merk is dat, omdat mijn buik vergelijkbaar is met de buik van een zwangere vrouw die 'op t einde loopt' van 1 kind, ik me ook zo ga voelen.. Alsof ik nog maar even hoef en ze er dan al zijn..

OOk hier, geen borstel en douche putje vol met haren, ik wist niet wat me over kwam! Heerlijk hoor!

En ook dons haartjes op mijn buik, ach het heeft ook wat, he.

Nu de dikke voeten (vocht) en het slecht kunnen draaien in bed met het opstaan als een oma van 85 elke ochtend..hahahah. vind ik dan weer minder.

Maar het hoort er allemaal bij!
Wie weet wat er nog meer allemaal aankomt.

OOk hier, geen borstel en douche putje vol met haren, ik wist niet wat me over kwam! Heerlijk hoor!

Nu de dikke voeten (vocht) en het slecht kunnen draaien in bed met het opstaan als een oma van 85 elke ochtend..hahahah. vind ik dan weer minder.

Wie weet wat er nog meer allemaal aankomt.

Wie weet wat er nog meer allemaal aankomt

Terug
Bovenaan