haargroei!

Mijn haar wordt juist lichter en ook van de donkere streep op mijn buik is nog niets zichtbaar (bij de eerste wel).. Zelfs mijn moeder viel het ineens op dat mijn wenkbrauwen ineens een stuk lichter waren! Heel apart..
En de mooie haardos is ook heerlijk, al heb ik al best dik haar van mezelf, het glanst wel mooier ofzo..

huuuh.. ben ik dan de enige bij wie het haar meer lijkt uit te vallen?? :S Haha die donshaartjes heb ik ook op mijn buik..

Verder hier ook emotioneel rollercoaster, lekker onhandig en ontzettend vergeetachtig.. en snel last van mijn rug. Moet er echt om denken dat ik niet teveel wil doen, want wil gewoon absoluut niet naar de fysio.

Gelukkig nog geen last van vocht vasthouden. Probeer lekker veel te drinken en momenten met de benen omhoog te zitten.

Haha lekker even klagen allemaal! Maar hoe dan ook, het is toch ook wel weer een en al genieten... al de kleine beweegt en trots zijn op je buik..

Ik ga toch ook nog een keer reageren hoor! Ik voel me sinds deze week echt weer happy en ben helemaal blij met mijn buik en de kleine die schopt. Ik had de laatste 2-3 weken een beetje een dip (kan ik het allemaal wel, allerlei rampscenario's in mijn hoofd halen, ik ben die kwalen nu al zat... etc.). Maar nu geniet ik er echt weer lekker van, heerlijk!

Gisteren lagen we in bed en mijn man legde nog even zijn hand op mijn buik. Toen schopte de kleine echt keihard, hij was helemaal verbaasd: ZO! Zo hard heb ik 't nog niet eerder gevoeld, zei hij! Hihi... Ik trots op onze kleine druktemaker...

He Blossom, ben blij dat je je weer wat beter voelt.
Het is soms helemaal niet raar hoor als je niet op een roze wolk zit. Er komt genoeg op je af. Niet te druk maken en lekker genieten. Voor je het weet zijn de 40 weken voorbij.

Terug
Bovenaan