had gehoopt dat het langer weg zou blijven.....

A

Anoniem

Guest
Helaas ik wordt weer ongesteld. Bah, had echt gehoopt dat het wat langer zou duren.... Maar sinds gisteravond kondigt het zich weer aan. Hoe staat het daarmee bij jullie? Of hebben jullie de eerste keer al weer ruimschoots achter de rug?

Groetjes Belle

Ik denk steeds dat het komen gaat (beetje gerommel in de buik en pijn in de onderrug), maarrrr.. dan komt 't niet .....
Maar het zal denk ik niet lang meer duren aangezien ik geen bv meer geef.

Van mij mag 't nog wel ff wegblijven... ik heb 't niet gemist ;-)

Hier nog een die al weer ongesteld is geweest. Al was het maar een klein beetje. Gek hoor, zo lang niet ongesteld geweest te zijn. Ik was wel blij dat het al weer snel kwam, nu kon ik tenminste een spiraaltje laten zetten. Dat gehannes met condooms vinden we  maar niets

Groetjes, Irene

hier nog niets. Ik geef nu al 3 weken geen bv meer, dus het zal er wel weer aan zitten te komen. Mag van mij eerlijk gezegd wel hoor. Het is toch ook een teken dat je lichaam verder gaat! En dan kun je ten minste weer ergens rekening mee gaan houden. Nu sleep ik maar in het rond met een maandverband in me tas.....

groetjes Petra

Hai! Ik heb het net weer achter de rug. Jammer dat het al weer zo snel is. Maar wel fijn om te weten dat alles weer goed 'werkt', hahaha.

Groetjes,
Nelly.

Hier nog niets gelukkig en van mij mag het nog wel even wegblijven.
Bij onze vorige duurde het tot 10 maanden! Maar ja, toen gaf ik ook nog steeds borstvoeding. Ik hoop dat ik het nu ook zo lang kan blijven geven.

Groetjes,
Els

ik had eventjes moeten wachten met reageren. Een half uur na mijn eerdere reactie is het dan toch gekomen.
Vraagje: weet iemand of je de eerste menstruatie al meteen weer tampons mag gebruiken??? Ik ben helemaal geen maandverband fan namelijk!!

groetjes Petra

Hallo!

Ik ben nog niet ongesteld maar ik geef nog steeds BV.
Ik hoop dat ik niet vruchtbaarben nu, want een keer of 3 heb ik het zonder condoom gedaan.
Wie weet wat meer hierover?

Kijk nog een kindje is welkom, maar voor mijn lichaam is het nog veels te vroeg!

xxx miranda

Terug
Bovenaan