had gehoopt dat het langer weg zou blijven.....

Ja hoor ook ik hoor d'r weer helemaal bij ..... joeppie de poeppie ....
Het rommelde al een tijdje (veel buikpijn en ja ..... ook weer misselijk en overgeven... grrrrrrr) maar sinds het weekend mag ik me ook weer bij de 'gelukkigen' rekenen.
Vanmorgen naar de huisarts geweest, een beetje buikpijn vind ik okay... maar weeerrrrrrrr overgeven .... daar leg ik me toch niet zomaar bij neer (zeker nu het niet zo'n mooi doel heeft ...).
Ze moest nog even met een collega overleggen, maar dacht dat een spiraaltje voor mij een oplossing zou kunnen zijn, ik hoop 't maar ...

Liefs,
Anne

nou ik hoor dr nog niet bij! hihi
Senna is nu 9 weken en ben nog niet weer ongesteld.
afgelopen week ineens buikpijn en jja hoor daar begon het. dus ik braaf aan de pil gegaan was het de volgende dag alweer over!
snap dr niks van, dit is mijn 3e maar bij de vorige twee was het na 6 weken zover.
afwachten dus. slik de pil wel gewoon door nu.

Liefs

he ja jasses he, ik werd vorig week vrijdag ongesteld, we waren juist bij de gyno geweest. ik wil me laten steriliseren met de essure mthode.

maar dan moet je wel 1x ongewsteld zijn geweest. dat was ik toen nog niet maar in de middag wel.

nu laat ik me volgende maand helpen, met de kerst in zicht heb ik geen zin om voor mijzelf naar het zkh te gaan ik kom er al iedere week voor de voeten van dean.

wel lekker idee straks dat er niets meer kan gebeuren
xmartina

hey meiden
ff weer over ons Favo onderwerp!! (not)
ik ben nu ook weer ongesteld geworden! na 11 weken pas.
en ook behoorlijk!! zo erg ben ik het nog nooit geweest.
na die andere 2 was ik het meteen na 6 weken en nu bleef het maar uit.
dus ben aan de pil gegaan en die heeft de boel weer op de rit gebracht.
nu is mijn vraag zijn er meer meiden die de eerste keer weer veel heftiger ongesteld waren?

Liefs Jenny

Hey Jenny,

Wauw, na 11 weken weer pas ongesteld. Ik ben het vorige week voor de 2e x geweest. De 1e x viel wel mee, maar vorige week was het echt niet meer normaal. Het bleef maar lopen . Ook met stolsels. Nou ja, zal er wel bij horen. Volgens mij had ik dat niet bij Dean.

Ik hebdirect  de Mirena  laten plaatsen en toen was het vrij direct over. Ben benieuwd hoe het straks is met m'n cyclus.  

Groetjes,
Nelly.

Hoi jenny,

Hier was het ook veel heftiger dan voorheen. Heel veel bloedverlies (ruim 6 dagen ook!) en stolsels en zo n buikpijn dat ik er misselijk van werd (tot WEER overgeven aan toe.. grrr). Ik zit nu in m'n eerste cyclus met Mirena, dus ik ben benieuwd ....
Als de cyclus een beetje klopt (en als er nog wat komt want dat hoeft dus niet...) ben ik volgende week weer de gelukkige ... laten we hopen dat het dan wat minder is.

Liefs,
Anne

hey meiden

bedankt voor de reacties!

nou die stolsels zijn er ook in overvloed! bah
het hoort er dus echt bij!
nou ik heb er alweer 1 dag opzitten! nog 6 te gaan bah bah bah hihi

Liefs

Ondanks dat ik bv geef zijn de duivels ook hier al weer geweest. Helaas al met 3 mnd.
Viel wel mee, wel langer en meer dan normaal, maar heb er verder weinig last van gehad

Terug
Bovenaan