Hadden jullie dat vorige week ook

Het spijt me, maar juist de mensen waar ik echt een uitgesproken beeld bij had, waren de mensen die daar waren. Maar ik probeer het toch maar eens...

overbeekje: een wat rustiger type

lientie: jou heb ik helaas nog niet zo vaak gesproken, sorry

yvonne: ook een wat rustiger type

corina: een drukke lachebek

Groetjes Ilona

ps. nu stop ik er wel mee, want ik heb het toch altijd fout

Haha Veerle..

Ik ben wel zweverig voor de gemiddelde Nederlander, hoor! Ik vind van niet, maar sommigen wel. Het kan veeeel erger. Ik loop alleen niet in wijde paarse gewaden, hihi!
Ik ben op een cursusweek ooit iemand tegengekomen die beweerde dat ze mediteerde voor een boom en dan in de elfenwereld terecht kwam. Nou, ja.... dat vind ik nou zweverig!!!!!

oh ja... en iemand die tijdens een meditatie volgens haar was terug gegaan nar vroige levens en o.a. een farao was en door vele mannen gedragen werd... Stiekumme fantasie waarschijnlijk....

Ik ben de laatste die zegt dat het voor die mensen niet waar is (daar ga ik niet over), maar mij gaat dat nog echt iets te ver. Zie je wel, ik val best mee!!!! Maar dat zei je al.

Hoi Ilona,

Je hebt wat mij betreft wel een beetje gelijk hoor....als ik mensen niet ken ben ik inderdaad een rustig type...een kat uit de boom kijker dus...maar als ik mensen wel goed ken dan ga ik los hahaha. Mijn familie zou me eerder omschrijven als zeer ongeduldig en temperamentvol ( dat is dan het nette woord hihi ) maar ja die kennen mij dan ook als de beste...

Groetjes Monique

Mensen zijn altijd anders dan je denkt, maar daarom is het zooooo leuk om elkaar in levende lijve te ontmoeten! De meeste van jullie waren inderdaad ook anders dan in mijn gedachten, al moet ik bekennen dat ik niet goed kan beschrijven wat ik had verwacht...
Veerle, grappig dat je dacht dat ik 'aanwezig' zou zijn! Ha, ha, ben inderdaad een rustig type, van nature ook een 'kat-uit-boom-kijk'-type, maar patienten schijnen de rust die uitstraal heel prettig te vinden...

groetjes, Karin

Terug
Bovenaan