Hallo allemaal!!! Even voorstellen!!!

Hallo allemaal!

voor degene die mij nog niet kennen zal ik me even voorstellen! Ik ben Marloes, ik ben 29 jaar oud en ik ben sinds 14 juni de trotse moeder van Stijn. Stijn heeft al twee oudere broers van zeven en vier jaar. Wij wonen in Drenthe. Misschien is het leuk als jullie ook wat over jezelf vertellen.

Met Stijn gaat het heel goed. Gisteren was hij zes dagen oud en al over zijn geboortegewicht heen. Bij zijn geboorte woog hij 4.075 en gisteren al 4.150! Ik heb zeker slagroom in de bostvoeding. Gisteren is hij ook al zijn naveltje kwijt geraakt.

Ik hoop binnenkort meer kennismakingen te lezen!

Groetjes van Marloes

Zal je voorbeeld effe volgen ;)

Ik Ben Nienke, 26 jaar en getrouwd met André (36)

We hebben een samengesteld gezin:

Romy en Collin 1 juni 1999 (kids uit het 1e huwelijk van André)

Myrthe* en Anne-Fleur 16 mei 2002 (kids van mij, van ex 1)

Esmée 26 januari 2004 (kind van mij, van ex 2)

Britt 1 juni 2007 (kindje van mij en André samen)

xxx Nienke

mv Myrthe*, Anne-Fleur (5), Esmée (3) en Britt (morgen 3 weken)

Hallo moeders!

Sinds 12 mei ben ik de trotse moeder van Umut. Hij is geboren met 2880 gram en was 51 cm lang. Vorige week ben ik voor het eerst naar het bureau geweest en toen was Umut 4310 gram en 54 cm lang. Hij doet het dus erg goed!
Umut is een Turkse naam en betekent "hoop". Mijn vriend is van oorsprong Turks maar woont alweer 11 jaar in Nederland.
Umut is een heerlijk ventje, heel vrolijk en soms al heel erg wakker voor langere tijd.
Gelukkig gaat het 's nachts nu wat beter, maar in het begin kwam hij regelmatig ook dan voor de voeding (BV)
Nu komt hij nog 1 of 2 keer en dan ben ik meestal wel met een kwartiertje klaar.
Umut is trouwens ons eerste kindje, dus ons hele leven staat op z'n kop, alle clichés komen uit! Wat een geweldige rijkdom!
Hoop snel meer te horen van moeders die zijn bevallen in deze periode. Groetjes!

Hallo allemaal,

Ik ben Mariska 27 jaar, net 1 jaar getrouwd met Dennis en sinds 26 mei moeder van Feline Hillechien. Ik ben een huismoeder, hiervoor werkte ik als administratief medewerker.
Verder wonen we in Hoofddorp met onze 2 katten.

groetjes Mariska

Hoi,

Ik zal me ook even voorstellen.
Ik ben Ikky, 29 jaar en mama van 2 meiden. Fabiënne is 3 jaar en Lyanne is 06-06 geboren en nu ruim 2 weken oud.
Ik geniet nu nog lekker van mijn verlof en ga straks weer aan het werk.  Ik begeleid mensen met een verstandelijke beperking. Straks gaan mijn beide meiden naar het KDV. Fabiënne is er oook vandaag lekker naar toe.

groetjes,
Ikky

Ik ben Marisa, 28 jaar  en op 2 mei is onze dochter Lotte geboren. Dit is ons eerste kindje en ook onze wereld staat compleet op z'n kop. Maar het is een heerlijk meisje. Ik ben voor de zwangerschap gestopt met werken (bij een fotograaf) en wil ergens in 2008 voor mezelf gaan beginnen als fotograaf (met een studio aan huis). Tijdens de zwangerschap heb ik mijn studie vakfotografie afgemaakt en sinds vorige week donderdag heb ik mijn diploma in huis. :D Voor nu ben ik een thuisblijvende moeder.

Hoi allemaal

Ik ben Marianne 32 jaar getrouwd met Arjan 36 en moeder van Mart 5 Rob 3 en Aline 29-5-07. In het dagelijks leven ben ik gastmoeder van 4 kinderen in de leeftijd van 1-8 jaar ik doe dit werk nu ruim een jaar en met veel plezier.

Aline is dus geboren op 29 mei 2007 na een geplande keizersnede. Ze woog 3540 gram en was 50 cm. Alles gaat goed met haar en ik ben ook alweer aardig op de been.

Als je verders wat wilt weten dan hoor ik dat graag

Groetjes marianne zomer mama 2007

Hallo allemaal!

Ik ben Angel, ben 26 jaar en ben op 8 mei moeder geworden van een zoon Jesse genaamd! Ik woon in de buurt van Den Haag en zal na m'n verlof (wat al over 6 weken afloopt boehoe!) weer aan het werk gaan voor 32 uur (ben kostwinnaar) bij Nederlands bekendste pispaal.....de NS.

Dit was mijn eerste zwangerschap en is ge-eindigd in een geplande keizersnede omdat mijn zoontje dysmatuur was en in een stuit lag.
Tot nu toe is hij met z'n bijna 7 weken:  50cm en 3200 gram. Een 'normaal' geboortegewicht. Dus nu maar spek eraan eten en dan gaat het helemaal goed komen!

Groetjes
Angel

Terug
Bovenaan