Hallo allemaal!!! Even voorstellen!!!

Hoi allemaal ,

Ik zal me ook even voorstellen,
Ik ben Danielle, 28 jaar en ben 23-05 bevallen van een dochter Felicity Wendy Alice.
Ik heb ook al een zoontje Jason die is geboren 01-07-04, dus die wordt zondag alweer 3jaar!
Verder ga ik na mijn verlof weer werken en dat deed ik al 3 dagen in de week als adm. medewerkster.
Ik ben getrouwd in 2003 met mijn lieve man!

Groetjes Danielle

Hoi hoi

Ik zal me ook even voorstellen. Ik ben Rianca en 28 jaar. Ik ben getrouwd met Gerald en we hebben twee kindjes. Matthijs (12-07-2004) en Hannah (21-05-2007). Na een moeilijke periode ga ik nu steeds meer genieten om twee kindjes te hebben. Hannah was bij de geboorte al 4555gr en 55 cm. Op het cb bijna twee weken terug was ze al 5085gr en bijna 60cm. Dus ze groeit goed.

We wonen in Elburg op de veluwe.

Gr. Rianca

Hoi allemaal.

Ik zal me ook even voorstellen.
Mijn naam is Brenda ben 25 jaar en ben getrouwd met Menno.
26 april ben ik bevallen van onze eerste dochter Floortje.
Na een heel lang ziekenhuisbed.
eerst kreeg ik een nierbekontsteking met 24 weken zwangerschap, en met 29 weken zwangerschap braken mijn vliezen. moest toen tot de 36e week in bed blijven liggen. Dit ook omdat Floortje in een stuitligging lag.
Gelukkig hebben we deze 36 weken gehaald en hebben de artsen haar met een keizersnee te wereld gebracht.
Floortje is een hele gezonde meid en alles gaat gelukkig goed nu.
Nu is het onze tijd om te genieten van het gezinsleven.

Groetjes Brenda

Hoi allemaal,

Ook ik zal me hier even voorstellen.
Ik ben Saskia van Dam en woon in het mooie Someren-Eind. Ben sinds 26 augustus 2004 moeder van Maik en sinds 30 mei 2007 ook moeder van Daan.

Daan doet het prima na de geboorte, hij is nu ruim 4 weken oud en de laatste 2 weken ruim 500 gram aangekomen (dus ook ik heb ongeveer slagroom in de borstvoeding zitten).

Liefs Saskia

Haai Iedereen,

Ik zal me ook even voorstellen. Ik ben Anoesj (bijna 28) en ben getrouwd met Ricardo (bijna 35).
We hebben twee zoons: Lucas (26-12-2002) en Finn (05-06-2007).
We wonen in Roosendaal (N-Br).

Ik ben fulltime moeder, maar ik heb ook mijn eigen pedicurepraktijk aan huis.
Met de kleine Finn gaat het goed en groeit ook goed, krijgt voldoende borstvoeding.
Wel geeft tie af en toe een beetje te veel voeding terug... maar hij is een tevreden mannetje. Lucas heeft vandaag zijn laatste schooldag. De komende 6 weken heb ik twee kinderen de hele dag door... ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ik ga gillen (hahaha)!!!!

Groetjes Anoesj

aloha!!
ik ben Claudia, 30 jaar uit Rotterdam
op 20-5-2007 ben ik moeder geworden van Emily May ons eerste kindje. een prachtige meid!
moesten helaas vroegtijdig stoppen met borstvoeding vanwege medicatie die ik nodig had en niet in de borstvoeding mag komen (zeer zwaare migraine)
zij krijgt nu flessenvoeding, nutricia hypoallergeen, en dat gaat super!!
ik ben werkzaam in de transport en logistiek.
mijn man is vaak op reis vanwege zijn werk, dat valt soms wel een beetje zwaar met zo'n kleintje. maar we redden ons best...
mijn hobbies zijn, softball, zwemmen en autorijden...( en shoppen voor mijn dochter....)
toedeloe!!

Hoi allemaal,

Ook ik zal me even voorstellen, Ik ben Bianca, 34 jaar en moeder van 3 kids tussen haakjes (4).   Fatih (08-12-1992)   Rana (09-01-1998)
en Meryem Aleyna (15-05-2007) ben administratief medewerkster geweest maar daar na de tweede mee gestopt om fulltime huismoeder te worden ben al sinds 1992 getrouwd ( ja ik zie jullie denken dat is jong )ik was 19 jaar met een man van turkse afkomst vandaar ook de turkse namen, en woon in Rotterdam

Groetjes allemaal

hallo

ik ben marjolein,24 jr en getrouwd. woon in het mooie drenthe
Lianne Vera is mijn eerste kindje en is nu bijna 7 weekjes alweer.
we hebben een moeilijke start gehad. ze was een moeilijke drinker,werd daardoor geel en heeft een week in het ziekenhuis gelegen aan de sondevoeding.
daardoor geen leuke kraamweek gehad,maar daarna konden we lekker genieten!

nu is het genieten helaas weer een klein beetje over,omdat ze nu hongerig lijkt(krijgt nu friso extra) en niet veel slaapt overdag en overdag ook veel huilt,sinds afgelopen week.

verder is het een heerlijk kind,die me af en toe ook al een dikke glimlach schenkt en dat maakt alles wel weer goed(al is het dan maar voor even)

groetjes marjolein(mama van lianne 13-05-07)

Terug
Bovenaan