Hallo allemaal!!! Even voorstellen!!!

Hoi allemaal!

Wat leuk, een rondje voorstellen, ik zal dat bij deze ook even doen:

Ik ben Bianca, net 30 geworden en woon samen met Roelof, ook 30.  Samen hebben we 3 geweldige kids;  Milan (jan. 2002), Jòia (sept. 2003) en Chiara, die op 7-6-2007 is geboren.

Met Chiara gaat het super, ze wordt flink in de watten gelegd door haar grote broer en zus. Volgens mij is het een luxe-positie om als 3e kindje geboren te worden!
Ook wij genieten natuurlijk hardstikke van weer zo'n lief klein wurmpje, heerlijk om weer zo'n klein babytje in je armen te hebben!
Chiara is een heerlijke baby, heel relaxed en tevreden. Ze is gegroeid van 3105 gram (met een dipje naar 2880) naar 3820 gram nu, dus de bv loopt erg goed.
Vanaf de 3e nacht sliep ze al van 23.00 tot 05.30 en op een enkel onrustig nachtje na slaapt ze nog steeds prima snachts.

Oja, wij wonen op de grens van Friesland en Overijssel, nabij Wolvega en Steenwijk, in een heel klein dorpje. Ik werk part-time in een woonvoorziening voor verstandelijk gehandicapten, maar hoef pas half september weer te beginnen. Heerlijk, de hele zomer vrij!!!

Groetjes allemaal!

Bianca

Hallo allemaal,

Weer een zomermoeder erbij,even voprstellen  mijn naam is dorina en sinds 6 juni de trotse moeder van onze zoon Max. Ons eerste kindje. Hij woog bij de geboorte 3770 gram en zijn lengte was 54 cm. Hij is al weer 3 en een halve week in ons midden, en we genieten super veel van hem. Hij is een echte lieverd. Hij groeit goed en krijgt borst voeding om de 3 uur en snachts mag ik soms wat langer slapen en dan komt ie om de 5 of 6 uur. Over een paar weken gaan we op vakantie, zal wel anders zijn met de kleine erbij, maar heb er veel zin in.
In september weer aan het werk (20 uur), maar eerst deze zomer maar lekker genieten van onze kleine spruit.
groetjes dorina

Ook ik zal me even voorstellen. Ik ben Diana, 29 jaar en sinds 25 mei trotse moeder van Jade. Tijdens mijn zwangerschap heb ik "stiekem" zitten meelezen. Aangezien Jade mijn 1e is, zit ik natuurlijk met 101 vragen. Momenteel voed ik Jade alleen op en kan ik hulp, steun en adviezen goed gebruiken.

quote: Didi78 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-07-2007 01:00:22'));

Ook ik zal me even voorstellen. Ik ben Diana, 29 jaar en sinds 25 mei trotse moeder van Jade. Tijdens mijn zwangerschap heb ik "stiekem" zitten meelezen. Aangezien Jade mijn 1e is, zit ik natuurlijk met 101 vragen. Momenteel voed ik Jade alleen op en kan ik hulp, steun en adviezen goed gebruiken.

Ik ben alleenstaande moeder geweest, dus als je vragen hebt, kan ik je misschien wel helpen ;)

Mijn msn is fam-de-lange@hotmail.com

xxx Nienke

Terug
Bovenaan