Hallo allemaal, wat is het hier stil zijn jullie soms aan tbevallen ??

A

Anoniem

Guest
Bijna 10 uur en nog niemand gepost. Slapen jullie allemaal uit of zijn jullie hard aan t werk ? Of...........Gaan jullie allemaal vandaag bevallen (zou wel een bak wezen, vijf of zes baby's op 1 dag)

Ben zo benieuwd of Petra bevallen is !! wie o wie verteld vandaag het blijde nieuws..........!!!!!!

hoi hoi! Hier nog geen nieuws hoor! Had alleen geen internet vanmoren en heb net opgehangen met KPN..

straks wel ff poetsen en naar de winkel dus ben nog beetje druk hahahah

ben ook benieuwd wie nu de volgende is.. spannend!

Hier nog niets begonnen hoor! Maar kon zomaar natuurlijk. Ben ook heel benieuwd wie de volgende is....

Hey hoi,

ook hier nog niks..lekker rustig. Dat het rustig is met posten was me ook al opgevallen. Ben vooral druk bezig met de suprises en gedichten voor St.avond..pfff.
Dus tja, ook hier wel druk..

Dat zou idd een bak zijn, Annemarie, ineens 6 op één dag haha.
Maar bij mij  is het ook rustig. Het viel mij idd ook op dat het vandaag een rustig forumdagje is. Ben ik zelf ook debet aan, want ik ben ook druk geweest vandaag en dus weinig gepost.

Zou wel lachen zijn, allemaal tegelijk.

Wel jammer hoor zo rustig , was vanavond ook niet online en dacht nu mooi bij te kunnen lezen...speciaal de wekker voor gezet........... maar is er niet gepost!!! Is ook wat!!!  hahahaha

Heb heerlijk geslapen tot een uurtje terug. Was zo weg en heb voor mijn gevoel ook wel een hele nacht gehad, maar nu.... zit maar aan de warme chocolademelk en ben klaar wakker.... zou mijn lichaam zich al klaar maken voor gebroken nachten? Kleintje slaapt heerlijk in mijn buik, dus daar ligt het niet aan!

Liefs Noah

*kijkt naar de tijd van Noah's post* pffff dat was lekker op tijd!!

Ik was er gisterochtend wel, maar 's avonds kon ik niet eens op het forum komen...Hadden meer van jullie daar last van? Heel de website van JG lag er voor mij uit....

Ik denk het wel, het was gisteren zo rustig op het forum.... . Had er hier deze keer geen problemen mee. Lekker de computerkamer opgeruimd en de administratie gesorteerd, weer een boel oud papier gecreeërd! Had nog veel bonnen waar toch geen garantie meer op zat, oude verzekeringen ed.   Heerlijk opgeschoond!

Terug
Bovenaan