Hallo allemaal, wat is het hier stil zijn jullie soms aan tbevallen ??

Ik heb net even heel apart...een glas gepakt..huppa, zemelen erin, beetje ranja voor de smaak + water en maar drinken. Ik hoop dat die zemelen een beetje helpen.

Tja, voor je andere kinderen is het natuurlijk niet leuk als hun moeder er niet bij is op pakjesavond. We gaan dus allemaal even afknijpen tot zaterdag 6 december 0.01 uur!!

Ben blij jullie verhalen te lezen..Volgens mij rommelt het hier ook. Ik weet het niet, weet ook niet wat ik moet voelen..Al een paar nachten last gehad van krampen in de buik..Wel licht, maar toch. Nu is het er ineens ook overdag(gister aan het eind vd middag). Voel ook enorme druk op m'n bekkenbodem(?), denk ik tenminste..Tja, wanneer moeten de alarmbellen gaan rinkelen he.
Heb ook wel es wat gelezen over de voorweeen en over indalingspijn, maar wat is nou wat??
Krijg nu ook last van onder in de rug. Had het gisteren even helemáál gehad, was boos, chagrie en alles tegelijk. Ik weet het ook niet..Maar nu ik jullie verhalen zo lees, ben ik iets rustiger. En moet ik nog iets halen voor het eten van vanavond en eigenlijk durf ik niet eens weg, hihi..We blijven hoop houden, fingers crossed

t is wel steeds even heel stil tussendoor zeg! Verdacht!!! hahahahahaha

Terug
Bovenaan