Hallo allemaal, wat is het hier stil zijn jullie soms aan tbevallen ??

Mijn post was lekker op tijd  Na 4 uur weer in slaap gevallen en geslapen tot 8. Dat was wel lekker, voel me nu ook wel goed. Het idee dat hier de bevalling s'nachts begint zit me niet lekker. Het werkt een beetje van onderen, menstuatiekrampen zeg maar en ik ben dan bang dat ik de weeën weer mis en wakker wordt van persweeën...

Ik heb vandaag toch een beetje last hoor. Het is een soort mix van menstruatiekrampen en buikpijn (wanneer je niet naar de wc kunt voor de grote boodschap). ik gign net even op de bank zitten om te eten en ik kon alleen maar rechtop zitten zondar dat het pijn deed in mijn stuitje of buik...heel vreemd....

Ik zal vast geen weeen missen....hoop ik.

Ga er niet vanuit!!

Het zal allemaal wat werking in zitten en dat voel je natuurlijk. Raar hè die laatste loodjes... zou het iets zijn.... nee alles is weer rustig..... het begint weer....rare kriebels en steken.

Zou mooi zijn als er 1 manier was waarop het begon, dan wist je in elk geval waar je aan toe bent.   .

Liefs Noah

Ja echt wel!! Daarom zit ik misschien ook echt te wachten op die slijmprop of op (nog beter) vruchtwater dat breekt. dan weet je tenminste dat het niet lang meer duurt. Dit gerommel kan nog lang aanhouden...zucht.

Van mij mag het nu wel wachten tot na het weekend ofzo. Dan kunnen we gezellig Sint vieren met de 2 andere kids en oma&opa... Ik reken inmiddels nergens meer op, misschien helpt dat!
Gisteravond met menstruatiepijn naar bed en dan denk je inderdaad elke keer weer: Zou het...? Maar ja, dan word je gewoon de volgende dag wakker en gaat manlief naar z'n werk. Die vindt het inmiddels ook te lang duren hoor, wil niet te veel dingen meer oppakken omdat hij er dan weer even niet is.
Maandag word ik gestript, hopelijk geeft dat het startsein!

Gr. Sonja

Ha meiden,

Hier ook nog niks hoor al blijft het rommelen aanhouden en ook ik weet niet wanneer het nu serieus word en dit is mn 3e keer pffffffffff IRRI!!!

Ik wilde gisteren wel op internet maar het ging even niet. Vriendlief was iets aan het doen met zijn pc en dan heb ik dus geen verbinding .....fijn hoor haha. Smiddags ben ik in slaap gevallen voor een paar uurtjes (kids waren naar een feestje) en savonds lekker op de bank gehangen en 2 films gekeken. Maar ik had echt wel zin om online te komen en met jullie te kletsen, ik miste het gewoon haha...erg he.

De laatste loodjes wegen echt wel zwaar. Voel me soms heel beroerd ineens en beverig en dan weer helemaal niks. Ik ben ook bang dat ik straks ineens met ontsluiting loop en dat het dan heel hard gaat ineens en ik te laat naar het ziekenhuis ga ofzo brrrr, moet er niet aan denken maar goed.

Morgen pakjesavond....laat het dan nog maar een paar dagen later komen hoor. Ik wil geen KLAAS-KIND zoals mijn vriend het zegt haha, hij voorspelde dat het op pakjesavond zou gebeuren dus....zucht....hoop van niet haha.

Alles verder oke met iedereen vandaag? Behalve het normale gerommel.....en gestommel ow nee das van sinterklaas he haha.

Rommeldebommel wat een gestommel wat een geholderdebolholder hahaha...dat lied is voor ons gemaakt hihi. tot laterssssssssssss

Hahaha Petra, daar dacht ik ook net aan. Dat nr hoort bij ons.

Ik hoop natuurlijk (voornamelijk voor ons kindje) dat ze niet morgen komt, maar is het wel zo...dan denk ik dat me dat morgen helemaal geen PIEP kan schelen. ik kijk er gewoon zo naar uit.

Ik heb toch echt wel last nu, maar ik weet haast zeker dat het komt door "problemen" met ontlasting. Ik kan niet in sommige houdingen zitten en als ik ga staan dan doet mijn buik ook pijn, pff. Mag ik een klysma?? lol

Ik ga zo maar weer even een appeltje eten. Misschien dat dat weer even helpt.

hee Weekee ik kan me er iets bij voorstellen ja dat je er vanaf wilt en gewoon je kind wilt zien nu!!! Of morgen haha.

Als het bij ons morgen zou gebeuren zou ik het voor mijn andere 2 kids wel heel vervelend vinden als ik niet bij pakjesavond kan zijn. Dan is het wel een hele vreemde toestand ineens. Opa en oma komen morgenavond ook Sint vieren bij ons. Op zich wel handig, is er meteen oppas mocht het gebeuren hahaha. nah ja we wachten wel weer af.
Veel drinken dan krijg je minder verstopping en fruit idd he, bruin brood etc. Bij mij komt het er makkelijk uit gelukkig. De pijnen die ik voel zijn gewoon van allerlei andere dingen die ik niet kan plaatsen haha....wat een gedoe he een bevalling die eraan komt pfff.

Terug
Bovenaan