hallo eerste berichtje

Hoi

Wat een leeg forum zeg!!! Dus even een berichtje. ik ben van het Jan. forum. Ik heb op 3 januari een dochter gekregen. ze heet tessa, en het gaat erg goed met haar. ze doet de hele dag pogingen tot kruipen, en ligt ook regelmatig klem door het rollen. Ze is wel een lekker klein dik ding. ze is 64 cm en 7 kilo.

groetjes grietje

Hallo Medemoeders,

Dus we zijn allemaal verplaatst naar het voorjaar 2008 forum 0-1 jaar.

Ik ben een maart mama en wilde hier toch ook even een berichtje achterlaten.
Ik heb op 10 maart een zoon gekregen DYLANO  hij is een heerlijk beweegelijk jongentje dat graag zich in de  kinderwagenbak omhoog probeert  te duwen zodat hij  klem in de bak ligt.
Verder is hij heel erg druk met  lekker te kletsen en dat is  heel erg gezellig.
Hij is  de laatste keer op het buro en toen woog hij  6362 en 63 cm lang.

Wij hebben ook nog een andere zoon  van  ruim 3 die wordt in oktober 4 en de beide broers zijn stapel op  elkaar.

Nou dit was even een berichtje van mij en ik hoop dat er nog  vele mogen volgen.

Groetjes mammajesse

Hallo,

Ik ben van het maartforum, ik ben 13 maart met een keizersnede van een dochter Bente. Naast Bente heb ik nog een zoontje die eind september 2 wordt.
Bente is een heerlijk meisje die alles op haar eigen tempo doet en dus ook overal de tijd voor neemt hahaha. Ik ben gisteren op het cb geweest en toen was ze 63,5 cm en 7100 gram.

Groetjes Danielle

heyhey

balen dat onze forums weg zijn. maar dan beginnen we gewoon opnieuw toch?
ik ben op 04-02 bevallen van mijn dochtertje Nathalia- Amber.
inmiddels weegt ze 7440 gram en is 64 cm. 5 en een halve maand.
hier een foto van onze kleine meid.

sorry, hij's wel een beetje groot.

liefs, do

www.nathaliadebruijn.4t.com neem gerust een kijkje :D:D:D

Hoi hoi,

Ik ben wat het april forum, heb op 22-04 een zoontje gekregen.
Tis echt een skeetssie lekker vrolijk en veel lachen.
ook hij is druk bezig met op zn buik proberen te rollen..houd op bij zn zij :)
enz enz
erg leuk om te zien..
natuurlijk nog wel vragen dus we posten gewoon door haha

Groetjes inanna

Hoi hoi,
Gaan we hier gewoon verder....
Ben van het maart-forum, maar beviel 24 februari van 3e dochter Lenthe.
Kom uit 't Gooi, ben 28.
Heeft zo ook z'n voordelen, een nieuw forum,  spreek je ook eens moeders die een maand ervoor of een maand erna zijn bevallen.Gezellie!
Groetjes Roos.

Ha doen we hier een voorstel rondje?
Ik ben Reisa van het maart forum. Onze 2e dochter Renske is 10 maart geboren. We hebben al een dochter van 2 jaar en 10 maanden. Ik ben 29 jaar en werk in het basisonderwijs in Rotterdam.

Ik heb ook nog een dochter van 02-04-06 . Carlijn was prematuur geboren met 28 weken. tessa is wel gewoon geboren met 38 weken. Ze is grote vriendinnen met haar zus. ze lachen erg veel naar elkaar. Hier nog een foto van tessa toen ze bijna 6 maand was.

groetjes grietje

Terug
Bovenaan