hallo eerste berichtje

Hee iedereen!!!

Ik ben van het februari forum, mijn dochtertje Noa is 30 januari  geboren.
Woensdag word ze dus 1 half jaar!
Ze weegt nu 7360 gram en is 66 cm,

Hier een foto van Noa toen ze haar papje net op had
Lekkere kliederboel dus

Groetjes Chantal

Hee iedereen!!!

Ik ben van het februari forum, mijn dochtertje Noa is 30 januari  geboren.
Woensdag word ze dus 1 half jaar!
Ze weegt nu 7360 gram en is 66 cm,

Hier een foto van Noa toen ze haar papje net op had
Lekkere kliederboel dus

Groetjes Chantal

Hoi,

Ik ben Elise en ik ben 20 februari 2008 bevallen van een prachtige dochter: Anne-Sophie.
Ze is een lief en makkelijk meisje...en sinds vorige week kan ze zich op haar buik draaien...nu alleen nog leren hoe ze weer terug moet naar haar rug!

Groetjes!

Hoi, Ik ben de mama van Myrthe geboren op 18-03-08. Helaas ingeleid ivm zwangerschapsvergiftiging. Maar gelukkig was ze er binnen 4 uur.

Hier op de foto is Myrthe 3 maanden oud alweer een tijdje geleden dus.
Vorige week op cb geweest en ze is 5740gr en 63cm.
Ze is heel sterk, rolt al om, probeert te gaan zitten als ze ligt en is ook al aan het tijgeren. Kontje omhoog knietjes eronder, ze komt wel 2cm vooruit maar meer toeval dan kruipen hihi.
Verder is ze erg nieuwsgierig, pffff. Ik vind het geweldig om moeder te zijn en natuurlijk soms ook een beetje vermoeiend maar dat hoort erbij.
En wat gaat het toch snel allemaal he?

Liefs Reneke

Hallo allemaal,

ik ben Bianca en heb al die tijd op het maartforum mee gepraat (was 10 maart uitgerekend). Op 27 februari is ons dochtertje Minoux geboren. Ze is nu dus 5 maandjes oud, weegt rond de 6,5 kilo en is zo'n 65 cm.
Omdat Minoux eind februari is geboren, heb ik de laatste tijd al vaker meegelezen (en gepraat) bij het februari forum.  
Wel jammer dat de oude berichten weg zijn,  (want inderdaad...ik zie  ze nergens), maar ook wel  leuk dat er nu weer wat meer leven in de brouwerij komt nu het forum is verbreed.  

Groetjes Bianca (alias Emmy)

Hallo allemaal,

Hallo ik zal mij ook even voorstellen.
Ik ben van het maart forum. Op 11 maart is Raoul geboren hij woog 4020 gram en 55cm. Raoul is dus een grote jongen.
Vandaag zijn we naar het cb geweest en Raoul is nu 20 weken en woog   7925 gram en hij was 68 1/2   cm. Dus dat groeit lekker door. Hij mag nu langaam beginnen met fruit en groentehapjes. Omdat hij zo groot is heeft hij niet genoeg aan de fles. vaak huilt hij nog omdat hij honger heeft als de fles op is.
Ik heb ook nog een lieve dochter   Sarah, zij is geboren op 16-01-2006. Zij en Raoul zijn echt onafscheidelijk van elkaar. En dat is erg leuk om te zien. Ik hoop dat dat zo mag blijven in de toekomst.

Groetjes Saartje 06

Hallo meiden,

Ik zal me ook even voorstellen.
Ik kom van het feb forum en ben op 20 feb bevallen van Lotte.
Lotte is ons derde kindje. Ze woog bij haar geboorte 6 pond en is nu ongeveer 6500 gram ( 5 mnd )

Leuk dat hier een nieuw forum is gekomen, ik hoop dat we gezellig kunnen kletsen en elkaar tips kunnen geven !

Groetjes, Sophie

Terug
Bovenaan