hallo gefeliciteerd alle meitjes hihi

Hoi Joys Baby,

Ik ben ook begin mei uitegerekend... leuk!! vanaf vandaag heb ik echt stevige en gevoelige borsten gekregen... vervelend maar toch een extra bevestiging buiten de test om dan... mn buik en liezen doen ook raar...

succes met alles! liefs kim

hallo meiden,

ook ik ben 2 mei uitgerekend owh wat spannend he ook voor de 2e zwangerschap...
en ook heb die borsten en buik en liezen gevoelens hihi
ik heb idd ook bij de verloskundige me al ingeschreven via de site.
zij bellen mij voor een afspraak.
fijne avond en slaap lekker

Hallo Meiden...

Allemaal gefeliciteerd.. Geweldig toch he?
1e zwangercschap (zoontje nu 4) telde ik meteen aan en nu heb ik er 8 maanden over gedaan dus ben echt zoo onzettend blij dat het nu eindelijk zo ver is.
Inderdaad is ook mijn buik gevoelig, beetje menstruatie pijn en mn borsten soms ook. Verders moet ik kei veel plassen en ben zo moe, pfff.
Vanochtend op de wc wel bloed verloren met het afvegen en het bleef maar komen, maar het was geen helderrood ofzo beetje alsof je een blaasontsteking hebt zeg maar alleen heb ik geen pijn bij t plassen ofzo. straks toch maar even de VK bellen want ben nu bij deze 2de zwangerschap een stuk banger als bij de 1e.
Gek is dat he?
Ik had me gisteren ingeschreven bij de VK en moet daar 12 September zijn voor de eerste controle Yippiee alleen duurt nog zoo lang he? Hihi

Geniet ervan meiden, 9 maanden zijn zo weer voorbij.

xxxxxxxxx

Hoi mei-mama's,

Ik mag me ook aansluiten, ik ben uitgerekend volgens internet op 1 mei. Afgelopen zondag een digitaletest gedaan en daar stond 1-2 weken op, klopt wel volgens berekeningen.
Het is onze 2e, spannend allemaal weer!!
Borsten doen ongelofelijk zeer (zeker als je je bh uit doet) en zien er uit als of ze weer 16 zijn, hihi. Voel ook telkens wat gerommel in mijn buik (?? beetje vroeg...)

* Joy's baby, is het beetje bloedverlies al weer weg?
Dat je nu banger bent, is denk ik omdat je nu beseft hoe kostbaar alles is.

Gefeliciteerd allemaal!!

Groetjes Ellen

Hee Ellen,

Super gefeliciteerd met je zwangerschap, super he?
Nou ik heb ook al veel gerommel in mn buik en hij is zelfs al lichtelijk opgezet vooral als ik iets heb gegeten en dan begint ie dus ook lekker te rommelen haha.

Had gelukkig geen bloedverlies meer gehad heb wel de VK gebeld en daar krijg ik nu op 20 september een echo. Had vanmorgen weer bruin vloed dus zal wel komen doordat er snachts vanalles gebeurt in mn buik ofzo.

Jaa nu besef je zeker hoe kostbaar het allemaal is he?

xxxxxxxxxx

Hoi Meiden,

Ik ben nieuw ingeschreven iedereen gefeliciteerd met de zwangerschap,ik heb vanmiddag ook een test gedaan omdat bij mij de menstruatie uit bleef,en wat denk je positief.
Nu is bij mij het probleem dat het een ongelukje is en mijn partner weet het nog niet omdat hij nog aan het werk is.

Ik voel me dus echt rot nu.
Weet niet of ik wel gelukkig moet zijn.
We hebben al een dochter van 3,5.

gr Rian-Sanne

ooh ooh, ik heb ook last van bloedverlies..!
Helder rood en best wel wat........weet even niet wat ik moet denken, hoop dat hte niets betekent maar ik heb dit nog nooit eerder gehad.
Heb ook nog helemaal geen contact gehad met vk of ha, wat nou als....
Kut is dit zeg, zo onverwachts en dadelijk zo onverwachts weer weg??
M'n man weet nog van niets wat hij moet overwerken en ik will hem niet nu hier mee confronteren.
Ik hoop zo dat het niets is! Ik hou jullie op de hoogte.
Sorry ik wil niemand ongerust maken, maar verder dan mijn man weet niemand dat we in verwachting zijn.

hoi Ellen,

Wat vervelend zeg,ik heb dat met mijn eertse zwangerschap ook gehad,bij mij is het toen fout gegaan hoop voor je dat het bij jou allemaal goed gaat.

Succes en als je het echt niet vertrouwd toch de vk bellen.

sterkte.

Terug
Bovenaan