hallo gefeliciteerd alle meitjes hihi

Hoi Ellen2008

Ik zou toch even de VK bellen. Ze kunnen je heel goed antwoord geven, ookal weten hun het natuurlijk ook niet. Alles in je lichaam gaat meer doorbloeden dus je kan bloed verliezen en je kan bloedneuzen krijgen etc. Het kan zijn dat je baarmoeder door het groeien iets raakt in je vagina en dat gaat bloedde. Was het veel? Buikpijn?
Nou leef met je mee en hou ons op de hoogte.

Echt even de VK bellen ... plannen ze ook alvast een echo in voorals je bijna 8 weken bent zodat je het zeker weet allemaal, heb ik nu ook.

Ik moet om 11.15 uur bij de gynacoloog zijn, ik hoop dat hun uitsluitsel kunnen geven.
Ben zelfs in mijn dromen bezig geweest met een miskraam, klote geslapen dus.
Mijn eerste bevalling is een keizersnede geweest, daarom moet ik in het ziekenhuis beginnen.
Wel fijn dat ik vandaag terecht kon en op mijn vrije dag, dus geen moeilijke vragen op mijn werk!

Ik hou jullie op de hoogte!

ik herken dat gevoel van ik bij deze zwangerschap banger ben dan dan bij de 1ste.
toen was ik zeer verrast zwanger te zijn en nu waren we bewust al een tijdje ermee bezig.
was dat bij jou ook zo...
groetjes

Jaa Precies... bij mijn zoontje stopte ik met de pil en was ik echt meteen zwanger. en nu heb ik begin februari mijn spiraal eruit laten halen en he he ben ik eindelijk na 8 maanden aangeteld misschien inderdaad daarom dat je banger bent ja.

Terug
Bovenaan