hallo ik ben er weer!!

nou het is toch echt wel tijd dat ik me hier weer even aanmeld. Sommigen van jullie kennen me misschien nog wel van het augustus 2006 forum. Ik kwam hier nog wel regelmatig kijken maar had nooit tijd om uitgebreid te reageren, hopelijk kan ik dat nu veranderen want het is toch wel heel erg fijn om met vragen hier terecht te kunnen!
Ik heb een dochter van 1 jaar en 10 maanden, Lior, en mijn zoontje Milo  is bijna 5 maanden. We zijn naar Israel verhuist toen hij 16 dagen was en het leven is goed hier. Het bevalt ons allemaal fantastisch hier. Toch wel erg fijn om nog wat Nederlands te lezen hier hoor
Met de kinderen gaat het ook heel goed, Milo was 3 en een halve maand ene huilbaby en dat was vreselijk zwaar. Hij is nu dus bijna 5 maanden en krijgt nog volledige borstvoeding, zonder enige vorm van bijvoeding, en heeft nog steeds vrij vaak last van krampjes. Hij is heel erg gevoelig helaas, waardoor ik ook echt niets geef tot hij een half jaar is... Hij groeit wel super, ondanks de overgevoeligheid. Hij was bij de geboorte 3410 gram en ongeveer 53 cm, en hij is nu bijan 8 kilo en 69 cm!! Verder kolf ik voor de creche (wat een gedoe he!!!)

Dat was het voor zover, nu ik eindelijk de moeite heb genomen om weer wat te schrijven zal ik ook  vaker antwoorden geven
Natuurlijk heb ik ook een site, zoals velen van jullie waarschijnlijk  Als je het leuk vindt ben je welkom om een kijkje te nemen op www.lioronsknuffelbeest.blogspot.com
 Stephanie

Hoiiiiiiiiiii

Natuurlijk ken ik je nog!!
Ik heb me vaak agfevraagd hoe het leven zou zijn in Israel en ben dan ook
nog steeds benieuwd. Dus als je even niks te doen hebt...haha
Wat vervelend voor je dat je kleintje nog steeds zo vaak last heeft van
krampjes. Stef heeft juist de afgelopen twee maanden nergens meer last van...
Wel goed dat je nog steeds bv geeft! Ik zou willen dat ik dat ha gekund....

Nou, gezellig dat je er weer bent hoor! Je kan hier idd zo lekker veel vragen.
Liefs Annet

bedankt voor jullie reacties!
Annet, ik heb de foto van Stef gezien, ongelovelijk hoe hij al staat joh!! Echt bijzonder!
Enneuh.. ik heb genoeg te vertellen, wat wil je weten
Stephanie

Hey Stephanie,

Ik had gister je berichtje hier ook al gezien maar toen deed de site raar en kon ik niet reageren. Ik ben blij dat alles zo goed gaat met jullie gezinnetje en hoop je nog vaak op deze site te zien!!
Hier is ook alles goed. Tyche is al een hele meid en we genieten met volle teugen!

Groetjes Kirsten mama van Tyche

Hoi Stephanie,

Wat leuk zeg om weer eens wat van jouw te horen!! Heb al ff op je site gekeken, wat een prachtige kids zeg!!

Fijn dat alles goed gaat daar, ik vind het een hele stap hoor!

Ik hoop nog veel van je te horen hier.

Liefs Annemarie

Hoi Stephanie
Wat heb jij mooie kindjes zeg! Wat leuk dat je in Israel woont. Ik ben daar 7 jaar terug geweest en vind het een heel bijzonder land. Mijn moeder is er ook heel vaak geweest. Mag ik vragen waar jij ongeveer woont?
Liefs Esther

hoi Esther!
Ik woon in een kibbutz (Maabarot) dichtbij Netanya. Ken je de omgeving?
Ik moet Israel natuurlijk wel een beetje promoten, dus hier nog een foto van Jerusalem

Terug
Bovenaan