hallo maatje 80!

hee dames,
wat word ze toch snel groot!!
alicia heeft van haar tante een jurkje gekregen van maatje 80 vorige week. dachten we dat ie te groot was. dus vanmorgen even passen. en ja hoor het past precies! niet te groot niet te klein.
snap er nu niets meer van!! sommige broekjes van 68 past ze niet meer. en bepaalde shirtjes van 74 zitten ook al in de zak. terwijl het allemaal gewoon van zeeman is.

ik kwam ook eens even hier kijken, ben eigenlijk een feb. mama maar daar is maar weinig te beleven :)

zo, dat gaat zeker hard dan he..
en t gaat allemaal al zo snel,

Mijn kleine man is nu 5 mnd en heeft nu maatje 62 aan, heb 68 klaar liggen om uit te wassen maar dat is hem nog allemaal veel te groot :)

Groetjes Mloes

Kelly, ik had van een vriendin een setje van de zeeman gekregen maatje 62. het shirtje en het jasje kan hij nu aan. maar het broekje is al veel te klein.
Soms is het daar zo dat bepaalde kleding groter valt dan het andere... ik heb iig geleerd dat je bij de zeeman goed moet kijken wat je koopt...

hier zit mijn ukkie nog in 62.. zo nu en dan draagt ie een shirtje 68.. maar 62 zit em nog goed :D

zo dat gaat snel, hier zit jayden nog in maatje 68. denk dat hij nog een week of 2 in deze maat zit en dan ook over zal gaan in maatje 74.
maar ja ik zal het merken.
gaat allemaal wel snel hoor

Gaat zeker snel! Tim is nu 5,5 maat en is nu hard onderweg naar maat 74. Heb al een paar dingen liggen, die moet ik maar eens gaan passen want de shirts maat 68 kruipen echt omhoog!

Terug
Bovenaan