hallo maatje 80!

Vind de maten van de zeeman echt niet kloppen, het valt som te groot soms te klein dus ik houd het altijd voor de kids om te kijken welke maat ze moeten hebben, al koop ik daar eigenlijk vrij weinig van kleding.
Voor de panty's hihi weet ik ze altijd goed te vinden.

Liefs Marina

Ik koop ook veel bij zeeman maar je modt i derdaad gewoon goed kijken. Alhoewel ik dat bij alle winkels vind, h&m is weer anders dan prenatal enz.
Hier beginnen de shirts van 62echt te klein te raken, 68 en 74 passen goed. De broeken 62 zijn nog wel goed.
Voor de winter zal t wel 80 en 86 worden.... Binnenkort maar eens de stad in!

@mloes welkom hoor. Zijn hier meer moeders van andere mamaclubs omdat daar niet zoveel te doen is. Hier is het behoorlijk gezellig en druk en je kunt lekker veel vragen aan elkaar.

Wat een flinkerds allemaal zeg! Lise draagt nu maatje 62 en dat zal nog wel even zo blijven.
Ach wel lekker goedkoop! Haha!
Heb nu in de uitverkoop maatje 68 gekocht voor haar. Ben vooral fan van Hema en noppies!

@ kelly,

We zeggen ook niet dat zeeman slechte kwaliteit heeft. ik heb daar ook een paar setjes van.
En wat betreft het niet zo rijk zijn :D
Het is echt overal uitverkoop nu. dan moet je erbij zijn! heb gister bij de hema echt een leuk t- shirt gekocht voor maar 3 euro. en vorige week daar een broek voor 5 euro en bij de jensen (Weet niet of jullie die daar ook hebben) een broek voor 7 euro... op die manier kun je hartstikke leuke kleren kopen van "goede" merken die niet erg duur zijn.
Wij hebben het momenteel ook niet erg ruim. maar mijn zoon heeft nu tot maatje 74 kleren genoeg. moet alleen nog paar shirts met lange mouwen hebben en nog een extra vestje, maar wil 1 zonder capuchon.

Terug
Bovenaan