hallo maatje 80!

Zijn er nog mensen die kleding willen? Ik heb hier zo veel liggen wat ik ook gekregen heb maar niet gebruik. Zitten echt hele goeie dingen tussen. Het is overigens voor een jongen!! Laat maar weten jullie zijn van harte welkom het te komen halen. Groetjes tamara

Leuk die uitverkoop, maar het zijn zomerkleren. Aangezien het al een paar weken niet echt mooi weer is (in Zeeland) zijn Ivo zijn t-shirts nog amper gedragen en kunnen dus zo opgeruimd worden.
De shirts met lange mouwen krijg ik niet aangewassen, moet er eigenlijk een paar bij.

Hebben jullie kids wel gewoon korte mouwen aan nu?

O ik vind ook genoeg met lange mouwen hoor! en anders idd zoals hierboven!!
Nou kelly dat is al een behoorlijke maat, ligt ook erg aan het merk hoor! normaal is mt 80 voor een kindje wat tegen de 80cm zit!
Hier zitten we nu op 68 of kleine 74 (al zijn sommige 62 ook nog goed!)

ook wij doen korte mauwen met dan een vestje aan of een romper met lange mouwen.

ben nu op vakantie en hier op de camping is een baby van net een jaar. hij is 74 cm en zijn kleertjes past alicia dan weer niet. ook al komt dat ook van zeeman.maar volgens mij zit er ook een maatverschil tussen jongens en meiden kleding hoor! alicia is nu zo'n 68 cm en maatje 68 is qua shirtjes toch echt te klein

Terug
Bovenaan