Hallo...zijn er nog meer mensen met ervaringen van de mirena spiraal?????

hoi meiden,

ik kan er ook over mee praten ik had een maand of 5 ook een mirena spiraal.
ik heb hem er vorige week uit laten halen omdat ik ook last van depressie kreeg.
nu een week later heb ik er nog steeds last van en heb ook erg last van mijn darmen en maag
mijn darmen rommelen zo ofdat ik zwanger ben maar heb aan de veloskundige gevraagt hoe het zat en zij zei dat het allemaal door de spiraal kwam.
dus nu wacht ik af tot alle narigheid is verdwenen.
hebben jullie ook last van jullie darmen?

liefs shirley mama van tessa 1 jaar
 
Hallo

Ik heb voor de tweede keer een spiraal mirena ik heb nergens geen last van. Volgens mijn huisarts zit daar zowat geen hormonen in . Toen ik het liet verwijderen was ik gelijk zwanger van shanice. Maar ik heb wel een heel gevoelig plekje bij mijn stuitje.

Depressie nee geen last van af en toe heb ik het zwaar maar dat is niet gek met mijn verleden wat ik allemaal mee moet slepen. Ik heb ook geen menstruatie meer en daar ben ik heel blij mee want toen had ik er wel veel last van zonder spiraal en pil met de pil had ik er ook last van wel zeker een week. Voor mij is het tot nu toe alleen maar positief.

groetjes lisette
 
hoi allemaal
bedankt voor de reacties!!
ik ben in ieder geval niet de enigste die er last van heeft!!

ik heb morgenmiddag een afspraak bij de huisarts..is ff kijke wat ie er van zegt maar heb eigenlijk men besluit al genomen dat ik de spiraal er uit wil laten halen

Ik heb er alles voor over om weer lekker in mijn vel te zitten

ik hou jullie op de hoogte

Liefs mama van Milan
 
Hallo

Ook ik heb na mijn derde zwangerschap de mirena laten plaatsen en vanaf het moment dat ik hem had voelde het niet goed. Maar ja je moet wat, pil kan ik niet tegen en condoom is ook niet supersafe dus..... maar ik had allerlei klachten, van stemmingswisselingen en een fikse schimmelinfectie tot gewrichtsklachten, ik voelde me niet "schoon" van onderen en had zelfs baarmoederhalskankerklachten.Ook was ik twee van de vier weken ongesteld. Ik heb in januari een uitstrijkje laten maken en dit was niet goed. Ze hebben een biopsie gedaan en het is niet die nare ziekte en ze zeggen dat het niks met elkaar te maken heeft maar ik heb hem puur op mijn gevoel afgaand laten verwijderen. Ik voel me veel   beter ik ben 4 dagen ongesteld en heb bijna geen gewrichtsklachten meer. Er is ook een klachtenforum van de mirena wat je kunt opzoeken via google en daar staan ook genoeg rare dingen op. Er zijn ook genoeg meiden die hem helemaal geweldig vinden maar dit is mijn ervaring.
O ja ik heb hem 8 maanden gehad lang genoeg om te wennen dacht ik.

Meid succes met je beslissing.

Liefs Frida
 
Hoi mama van Milan,

Hoe is het dinsdag vergaan bij de huisarts?
Is je mirena verwijderd?

Ik twijfel nog erg of ik hem wel of niet laat verwijderen, maar ik ga aankomende week toch met Isabelle naar de huisarts voor haar hoofdhuid, dan kaart ik het wel even aan.

Liefs Monica
 
hoi mama momo

nou ik heb de spiraal eruit laten halen en  eerlijk waar ik merk echt verschil!!!
ik voel me een stuk vrolijker en dat merkt mijn omgeving ook..ik ben nu dus gewoon weer aan de pil!!

voor mij nooit een spiraal weer

Liefs Mama van milan
 
Hoi mama van Milan en andere mama's

Ik heb het vandaag maar eens bij de huisarts aangekaart en hij adviseerde toch om hem te verwijderen.
Dus dat is meteen gebeurd en ik ga nu de eerste pil weer slikken!

Zal mij benieuwen hoe lang het duurt eer we verbetering merken.

Liefs Monica
 
Terug
Bovenaan