Hallo zijn jullie er nog?

Ik bedoel die opmerking over die darm-foto.
Ik vond het zielig voor Sil dat zij onbedoeld die foto plaatste op dat andere topic en nou begin jij (Debby) en ook nog over.

Ja hoor Ida, je hoort het wel...alleen hoop ik nu dat het nog bestaat want het staan niet meer op de website...ik ga wel bellen...(ook alweer een overwinning...hahahaha)

ja nou, als het mij was overkomen had er ook over gegeint geweest.. en zeg nou eerlijk.. haha dit ga je nog jáááááren herhalen.. hahaha, zal ik ff een debby-blunder geven...

Jaaaah...kom maar op met je Debby-blunders...
Ennuh...ik denk wel dat Sil het kan hebben hoor...

Ik was 10 ofzo.. en zat bij mijn oma de libelle te lezen.. op de achterkant stonden er altijd strips van Jan,Jans en de Kinderen..
Dus deze was natuurlijk erg grappig.. en ik ging 'm aan mijn oma voorlezen..
In het laatste plaatje stond in een wolkje van Catootje; Peins...Peins... (overdenken dus)
En ik maakte ervan PENIS..PENIS... hahaha, ik hoor hem vandaag de dag nóg van mijn oma!! hahaha, als ze moet nadenken zegt ze dus automatisch penis.. whhaaaaaa om je erbij te bescheuren!!

Issie, steengoed dat je gaat bellen en leuk dat ik mag weten wanneer je gaat zwemmen. Aan de andere kant, je bent nog net zo vrij om het om wat voor reden dan ook niet te doen he. Als je toch nog effe meer tijd nodig hebt, dan ben je niks verplicht.

En Debby, jij zal best wel wat stunts uitgehaald hebben ja. Leuk dat je kwetsbaar durft te zijn.

Terug
Bovenaan